Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Louise - 12 augusti 2009 15:41

Grattis till Pappsen som blir en gammal gubbe idag ;P hihi

hela 45 år gammal nu ju, så congratz (;

Så ikväll blir det middag på campingen med dom..
Hoppas verkligen på god mat ;D hihi..
annars har jag väl ingenting speciellt planerat... ;)
men ska åka och hämta glenn vid halv sex i alla fall...


Jag har pratat med världens bästaste mormor, jag älskar henne! <3
skulle få låna pengar av henne, så jag kan åka ner till norrköping nästa vecka med olivia, kommer bli galet roligt .. jag längtas ju faktiskt ;)


Men nu ska jag ta och hoppa in i en varm dusch, sedan ska göra mig i ordning för att åka emot färila.
Ska även ringa älskligen! ;)
men kanske kommer en liten rad senare! ;)
På återseende snyggingar!
puss!


P.s Saknar mamma <3

Av Louise - 12 augusti 2009 00:48

Jag har nyss pratat med världens bästa älskling i telefonen, och det är så himla tråkigt att han inte är här hemma med mig!
jag saknar honom som en tok, verkligen hur mycket som helst.. jag visste inte att man kunde sakna någon såhär mycket, och framför allt inte efter såhär kort tid!!
Men jag älskar dig ROBIN.. <3 tack för allt du har gett mig, och kommer att ge mig! (; du är allt !!


Nu har nedräkningen börjat, 2½ dag kvar ;)
Älskar dig !

Godnatt.. Puss <3

Ovido - Quiz & Flashcards