Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Louise - 5 augusti 2009 22:00

Idag har varit en mys dag :) hehe!


Vaknade rätt sent, och tog det lugnt bara.. det blev lite frukost och sådär! och sedan så tog vi oss i kragen och skulle åka till Hennan, och pappas husvagn och hälsa på lite :) ( även att jag skulle flörta lite med honom) hehe!
men när vi kom till Valla så lät det så himla dåligt, för mitt avgasrör hade ramlat ner, så vi åkte hem igen! och älsklingen gjorde någon konstig lagning på det, hehe! men nu sitter det ju uppe i alla fall.. men hur länge, det återstår ju och se :) men det bjuder jag även på, det är ju endå en skruttig bil...
Men till slut kom vi iväg ^^,   Väl uppe i Hennan så satte vi oss och bara pratade lite, och vi snackade väl mest jobb egentligen! och att jag var lite besviken på min arbetsplats.. men det löste vi snabbt =D


Vi blev även bjudna på mat, det var Lax och hemmagjord potatissallad på menyn idag - mums! och tack så hemskt mycket för maten :)
Sedan så sa Pappa att han sjävklart skulle sponsra mej, på min resa i Januari!  Så tack så hemskt mycket för det pappa <3

Jag älskar dig, även fast jag inte visar det alla gånger :P hehe! Men du vet i alla fall vad jag tycker :)


Sedan efter att vi hade varit där en sväng, så åkte vi till olivia och stefan en sväng, och så pratade vi lite, berättade den goda nyheten för Olivia, och hon blev glad :D hihi.. Nu är vi en bit på väg, söthög ;D

Sedan så tvättade vi även stefans bil :) - duktiga oss (;
sedan så blev det lite vattenkrig, för olivia kunde inte låta bli att spruta vatten på jimmy när han kom gående! hehe! Men även sen att jag fick mig en dusch av honom - mindre snällt faktiskt :P!
men efter det så åkte vi hem i alla fall..


Imorgon blir det hudik för hela slanten.. Olivia ska fixa lite, kolla på en ny digitalkamera bland annat, eftersom hennes har slutat fungera :P heh! och jag ska kolla på diadem och lite annat.. men får inte bli nå mycket shopping alls, eftersom vi har en resa att spara en otroligt massa pengar till =D hihi..

Men nu ska jag i alla fall bara ta det lugnt en stund innan sängen väntar.. ska ju trots allt upp tidigt imorgon :)
Så puss på er, och återkommer imorgon <3<3

Ovido - Quiz & Flashcards