Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av Louise - 8 augusti 2009 15:14

Just nu sitter jag hemma hos Jimmy (; hehe!
Lämnade Olivia på jobbet vid klockan 1, hon ska jobba! Duktiga hon ;D hihi...

Men vet ni då (!!!!) shiet.. i morse när vi vaknade så sa jimmy att det var någon som hade lagt en "kabel" bakom våran stuga, och sedan så när vi kom ungefär till Bäckan så skulle jag göra rent rutan, så spruta spolarvätska, och då ser vi: att våra VINDRUTETORKARE var borta! "/ då var det någon som hade tagit dom.. shiet... vad ska man med dom till? dom behöver vi mer än dom faktiskt.. det vet jag ;D hihi... men men ! idioter finns det ju gott om :)


Men gårdagen i alla fall:
Den var jätte trevlig... vi käkade hur mycket mat som helst, trodde nästan att vi alla skulle spricka vilken sekund som helst (; hihi.. men det var otroligt gott i alla fall, så tack pappa för maten och allting <3
Efter maten så blev jag Olivia lite trötta :P, så vi gick till stugan för att vila en liten stund :) men det slutade med att vi satt och berätta lite hemlisar och sådär för varandra, och en annat massa skit snack - alltid lika mys! :)
Sedan kom ju pojkarna för att förstöra självklart.. hmm! men det funkade i alla fall (a) hihi...


Så efter det, så tog vi på oss lite varmare kläder, olivia snodde bland annat jimmys ena tjocktröja ( och klagade hela kvällen på att ena ärmen var längre än den andra :P ) men det gick bra i alla fall.. så gick vi bort till själva restaurangen/puben och skulle lyssna på när pappa satt och spelade på sin lilla gitarr och sjöng litegrann :) - riktigt mysigt.. och så drack vi lite cider och pratade strunt prat :)
Sedan vid klockan ett eller nå så tröttnade jag, och även dom andra ( tror jag?! hehe ) så vi gick och la oss i stugan för att sova, men det gick ej så bra! för ingen utav oss var trött då :P så pratade lite!
Sen så höll ju jimmy på. han skulle på efterfest på plats 10 ( hos pappa :P ) så han fyllde alla fickorna med öl och gick igen :)


Imorse när vi vaknade i alla fall, så låg jimmys kudde ute på bänken på "altanen" (eller vad man ska kalla det!! ) och så en öppnad godispåse, en halv ciggarett, en halv uppdrucken öl och 2 stycken oöppnade :) hehe..
och han låg på sängen (överslafen) med alla kläder på, handen på magen och småsnarkade och hade en volleboll precis vid huvudet.. ungefär som att han var rädd att någon skulle ta den ifrån honom liksom.. hihi. men det bjuder vi ju på.. Men det var kul.. det kommer lite bilder senare =D



Nu håller jag i alla fall på att tvättar för fulla muggar - det var verkligen behövligt kan jag tala om :)  Sen blir det lite grillat ( idag också, men det är ju gott ) sedan så ska jag umgås med olivia ikväll också :) alltid lika mys :)

hihi, nee nu ska jag gå och fortsätta tvätta och sådär ;D - duktiga jag!

Men tack Olivia för en kanon dag i hennan igår :)   det var verkligen jätte mysigt...
Jag älskar dig honung <3


Ha en bra dag.. Pussis <3

Ovido - Quiz & Flashcards