Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Louise - 10 augusti 2009 22:50

Idag har varit en rätt så seg dag faktiskt (; hihi..

Jag och älsklingen åkte ifrån hybo vid tjugo över 4 i morse ;P, då tyckte väl vi att det var dags att åka hem, och att vi hade "nördat" klart.. 
jag kan verkligen tänka mig att det såg "lite" roligt ut när vi satt vid köksbordet igår alla 4, med varsin dator och bara gjorde vårat :P hihi.. men men ! den bjuder vi ju på i alla fall... =D


När vi väl kom hem, så hittade jag en bra film på tv'n, som nyss hade börjat.. så blev ju fast för den.. den var verkligen hur spännande som helst.. så jag knäppte av tv'n runt halv 7 i morse... men det gjorde ingenting!
Sedan vaknade jag ju rätt tidigt, av att älsklingens telefon ringde, sedan att även pappa stod och knacka på dörren min minst tuuuusen gånger! va lagom sur i morse faktiskt... men men (; smällar man får ta! det gick över efter frukosten(;


Efter frullen, så gick jag in till glenn, och han gav mig en bamsekram :) älskade lillebror <3 , har ju inte träffat honom på evigheter, och aa jag ska vara ärlig!! jag har SAKNAT honom massor <3 Älskar dig lillebror! (;


Sedan har jag inte gjort speciellt mkt...
Oskar kom och frågade hjärtat om han skulle med till fjälls, så han åkte med honom till tänndalen! vet ej riktigt när han kommer hem, fredag eller lördag skulle jag tro...
men jag bor hos jimmy under tiden, så ni vet vart ni får tag på mig :) hihi!
jag ville inte vara ensam en hel vecka ;D hihi, så då ringde jag till jimmy :D
Snälla dom :) <3


Sedan har vi bara ätit middag, och sedan har jag slappat och myst med en filt framför tv'n..
nu har vi varit in på statiol och handla smågodis, och nu ska vi fortsätta se på Beck - det sista vittnet!


Men på återseende imorgon :)
puss o godnatt.. <3

Av Louise - 10 augusti 2009 01:06

Klockan har passerat 00.00, och är nu lite över 1 till och med (; hihi..  och har även blivit den 10e (;


vi sitter fortfarande vid varsin dator, det värst av allt är nog att jag inte är det minsta trött, men jag börjar dock få lite träsmak i rumpan, och börjar också bli lite smått rastlös.. det sitter 3 stycken pojkar här brevid mig och ser ut som "nördar" , älsklingen, jimmy och björn :D hihi..

men jag däremot har ju alla fall varit duktig.. under tiden vi har suttit här så har jag sökt jobb - duktiga jag (;
och jag är verkligen jätte sugen på det där jobbet i Bollnäs =D
så just nu håller jag bara tummarna!  hihi..



Nee, nu ska jag gå o kissa, sedan kika lite på en film kanske, för omväxling? :) istället för att sitta hät liksom..
godnatt på er alla..
puss <3

Ovido - Quiz & Flashcards