Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Louise - 26 augusti 2009 00:08

dagen har varit slö men kort..


vaknade i morse, ville inte väcka älsklingen när han sussade så sött ^^, hihi.. så han fick sova vidare! så jag satte mig och kikade på tv'n.. 

Efter det, så fixade jag lite grann här hemma - alltid någonting som behöver göras ju liksom!! :D hehe!

sedan så tickade klockan iväg väldigt fort, men jag ställde mig och diskade, sedan så lagade jag lite mat! Ost & Skinksås stod det på menyn idag - smaskens! hihi.. ( btw, tack olivia för tipset! )
medans jag lagade mat och donade i köket så var älskligen duktig och plockade undan i vardagsrummet - duktiga han! :) hehe!

efter det, så blev jag tvungen och ringa till olivia, och hon sa att hon skulle komma och hälsa på mig sen!

Sagt och gjort, hon kom och hälsade på mig runt 7 - alltid trevligt att träffa henne! sedan så skulle vi åka och handla ciggaretter, och sådär! sedan så åkte vi ner på ljusdal en sväng - för hon har ju trots allt tagit körkort idag, hon är duktig.. så puss på henne <3 hehe!
Åkte ner och kollade på när pojkarna hade fotbollsträning, och sådär! sedan snurrade vi runt lite och snackade skit, sedan så hämtade vi upp mia! och så var vi med henne ett tag, blev en massa skit snack och sådär! myys :D hehe!   och så en tjejkväll snart? =D heh! med det som vi sa, det skulle verkligen vara hur trevligt som helst (; 

Sedan efter en stund så skjutsade vi hem Mia, och sedan så körde olivia hem mig :) hehe!  och nu sitter jag här.. nyduschad och funderar skarpt på att gå och sova, för är ju rätt trött ;D hehe! ^^  men men !

vad händer imorgon då?? hmm, några förslag :P


idag blev jag sååå jävla irreterad, du går mig verkligen på nerverna! du ska vara vuxen, men du beter dig verkligen inte som en sådan! börja stå för vad du säger och sådär! så kanske du kan få lite respekt här i livet! men just nu visar du ingen respekt för någon, inte ens för dig själv! och det jag skrev till dig idag! det står jag för! helt och hållet.. uscha!!! :@ just nu hatar jag dig mer än någonting annat.. men nästa vecka, då ska du få se att jag verkligen står för det :D den du!!


nee, godnatt!
Puss! <3

Ovido - Quiz & Flashcards