Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Louise - 21 augusti 2009 01:24

Ja, nu har vi landat i Norrköping! hihi! eller jaa, det gjorde vi ju redan i onsdags kväll runt halv 11 .. men ändå(; har ju inte haft tid att blogga tidigare! så jag passar på nu, när klockan snart är halv 2, och jag inte kan sova (a)...


Onsdags: vi åkte ju tåg i stort sett hela dagen! och det var ju inte nå kul över huvudtaget! det var booooring faktiskt (; hihi.. men väl framme på stationen så mötte olivias mamma och hennes karl upp oss (; hihi, och skjutsade ut oss till hennes faster ( där vi bor under denna vistelse ) hihi...

och då kom vi på att vi var hungriga, så började med att laga mat (; hihi! sedan upp på rummet,  och la oss i stort sett på en gång och sov! för vi var väldigt trötta efter tågresan - för det var det ingen sömn i alla fall..


sedan Torsdag (idag!) : har väl egentligen inte gjort så speciellt mycket, var ner på stan en sväng, och handlade lite, gjorde av med pengar! eller inte jag faktiskt.. jag köpte mig ett par örhängen bara .. ( fynda! ) hihi... mycket snygga och även billiga - sådant tycker vi om! hehe! men olivia klackade om sina skor och köpte ett par taights .. ( stava! ) (; hihi..
Efter det så åkte vi ut till eve ( en av hennes vänner ) och hälsade på, och träffade även en av sverigest charmigaste bebisar Leo, hur gullig som helst.. hihi! sedan åkte vi hem till hennes pappa och sådär! ( har fått låna bilen nämligen!! ) hihi..
sedan hem och sådär, hämtade upp frida och tove på vägen också ;D . trevligt trevligt...
sedan hem och gjorde oss i ordning, sedan tog vi bussen ner på stan igen! för det var dags för RIX FM festival, där bland annat: Martin Stenmark, E.M.D, Agnes, Kim & Janet m.fl var med (; fett nice var det i alla fall.. sjukt roligt ^^ hihi.. sedan så åkte vi hem!

Vi skulle ju egentligen ut på krogen! men vi bestämde oss för att vi inte orkade det idag, hihi! så vi tar det imorgon istället..ska ner på stan imorgon en sväng, och sedan så blir det krogen på kvällen!  - nice!   får se hur utelivet är här nere! om det är någonting att skryta med liksom (a) hih.. men det tror jag ju knappast (;.. men men!!


så nu ligger jag här i sängen, kan inte riktigt sova, har nyss pratat med älsklingen i telefonen! och sagt godnatt och allting sådant - jag saknar honom som en tok! och jag är fortfarande nykär! 6½ månad har gått, men blir bara kärare för varje dag som går.. - underbar känsla! jag älskar honom! <3

Olivia ligger bredvid och sover redan, hihi! hon somnar ju direkt när hon är trött.. fattar inte hur hon lyckas (?) men men...

Men nu ska jag väl i alla fall ta och försöka sova lite då, så man är lite pigg imorgon kanske! men men ! det läre ju märkas i alla fall...(;
kanske kommer nå mer inlägg under min lilla "visit" här nere. men det märks! annars kommer det när jag kommer hem!

saknar er <3
puss och på återseende!
godnatt gott folk... (;

Ovido - Quiz & Flashcards