Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Louise - 11 augusti 2009 22:10

TISDAG, och en rätt bra sådan ;D hihi..


jag hoppas verkligen att jag får svar ifrån det där jobbet snart.. jag vill verkligen ha det ;D hihi..
Men sedan har jag kikat lite på annat också, men det är ju inte här omkring, det är ju neråt i landet.. hmm :P  jag vill, jag vill, jag vill flytta ;D  men men, får ta det som det kommer! Det är så himla mycket jag vill just nu känner jag :D

Nästa vecka ska jag ju ner till Norrköping i alla fall med Olivia, på augusti festivalen och RIX FM festivalen och sådär ;D ska bli sjukt kul, eftersom vi nu har sagt hur länge som helst, ( aa, nästan 1½ år rättare sagt att jag ska följa med ner ) så nu är det bestämt.. tisdag eller onsdag åker vi :D - yeees! hihi.


Idag har det väl inte hänt speciellt mycket.. ;)
var ner på ljusdal och träffade världens sötaste och bästaste olivia, sedan åkte vi hem till henne och hon packade ihop stefans saker, sedan följde hon med oss ;D hihi, sedan så åkte vi och kollade på fotbolls match ;D
Det blev 1-1 för grabbarna, synd att motståndarna fick in det sista målet där i slutet av matchen, för det var ett riktigt skit mål, som egentligen inte skulle ha gått in liksom :P hihi..

men vi blev ju DYNGSURA i alla fall, för himlen öppnade sig verkligen bokstavligen! shiet, det öste ner där ett tag.. sedan slutade det, men kom tillbaka lika fort i alla fall...
Olivia ville sätta sig i bilen, hon är inte van vid att vara ute i regnet sa hon, hihi! men jag tvingade henne och sitta kvar! och ack vad hon skyddade sin handväska ;) heh! Medans jag stoppade min tfn i Bh'n så den inte skulle bli blöt -smarta jag ;D hihi

Imorgon blir det en lugn dag, har i alla fall ingenting planerat vad ja vet .. men det är väl sådant som märks imorgon antar jag! eller? (;

Ska även ringa till berget och fråga hur det blev där den 18e , om det blev jobb eller inte ;)  jag hoppas allvarligt på det i alla fall - mer pengar till mig =D


nee, nu ska jag åka och mata katten och allting sådant.. hälsa på farmor en sväng också, som har kommit upp ifrån sthlm.. och även säga grattis eftersom hon har fyllt 70 år nu.. ( den sista juli, men glömde säga grattis då "/ , förlåt för det ;S ) men men !

Nu ska jag åka!
ha de gott allihopa!
Puss <3

SAKNAR ÄLSKLINGEN VÄLDIGT MYCKET, robin kom hem nyss?! <3

Ovido - Quiz & Flashcards