Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av Louise - 16 augusti 2009 22:43

Tjillevippen!
Nu har jag inte bloggat sedan i fredags, och ber lite om ursäkt för det, men det är mycket som sker i mitt liv. och har inte riktigt tid att sitta vid datorn så mycket, men det lider inte jag utav (a) hihi!
men ska berätta lite kort i alla fall (; ..


Igår: Började med att klockan ringde, alldeles för tidigt enligt min mening,men det var ju bara till att kliva upp ur sängen och försöka piggna till liksom..
Så skjutsade älsklingen till storebrorsan sedan iväg till jobbet (;
jobbade fram till kvart över 4, sedan till hybo för att skulle hämta älsklingen, men blev även bjuden på middag ( nachos! ) mums! Man tackar för det <3
Sedan iväg emot ljusdal och hämtade Emelie, och sedan bar det av hem till oss ;D    blev någon cider och sådär, och precis när vi skulle sminka oss! eller aa, hon hade sminkat sig! men när det var min tur, så blev det ju självklart strömavbrott.. så kom det tillbaka, men försvann lika fort igen! hmm... så det var ju kul, hon fick sitta med lampan på mobilen och lysa för att jag skulle sminka mej xD hihi.. men det gick bra, så jag bjuder på det..
Sedan skulle pojkarna åka till bergsjö, så då åkte vi ner till Sarah, och hälsade på lite innan vi väl gick på krogen ;D hihi.. - mys!
sedan efter det blev det en kebabrulle, och sedan hem och sova! (;


Tack så hemskt mycket Emelie för en toppen kväll.. och även alla andra som var inblandade också, men har dock inte träffat henne på ett tag, och jag har ju saknat ihjäl mej efter henne (; hihi.. love ya girl <3


Idag:  har det varit en riktig sed/slö dag.. men det gillar vi.. vaknade inte förrän klockan var 15:47 ( ja, jag vet! alldeles för sent "/ ) hmm...
men i alla fall.. klev upp vid 6 i alla fall, för jag tyckte att det var såå himla skönt att ligga i sängen idag! och förstår inte varför (?) hihi.. det får man faktiskt göra... (; hahaha!
efter det, ner på ljusdal och kollade på när brorsan och dom andra spelade sin sista match i serien... dom förlorade dock mot Bjart ( och blev 2a i serien! ) och jimmy var duktig ju.. haha ..  1 gult kort, ett mål ( deras enda! ) och även ett knä i bröstet! ;D

Efter det, så åkte vi och käkade pizza ( en sådan dag när man inte orkar laga någonting ) och sedan så åkte vi till tiaz en sväng, det hade blivit någon dubbelbokning på hans biljett i fredags när han skulle komma hem! så nu kom han inte ner... hmm, jävla SJ ! uscha på dom! men han skulle åka bil ner nu i alla fall, så det löste sig :D


Sedan åkte vi till hybo och storebror, och nu sitter vi här :D

imorgon blir det jobb för hela slanten!  ska faktiskt bli väldigt skönt (;  jag tycker ju faktiskt att det är kul att jobba :)


men nu ska jag vara lite social, och sedan glo på en film!
men kanske kommer en rad eller nå imorgon ;)


puss på er godingar <3


P.s, OLIVIA KOMMER HEM IDAG!!! äntligen <3

Ovido - Quiz & Flashcards