Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Louise - 2 augusti 2009 00:44

Nu har jag inte bloggat sedan i fredags.. så tänkte att det är dags för en liten uppdatering (a) eller vad tycker ni? det är ju inte så kul att läsa en blogg som de inte står någonting i :) eller hur?! hihih.. men men !


igår: klev upp med tuppen! (;  gjorde mig i ordning och allt sådant.. sedan iväg till jobbet.. var till och med tidigt dit, men det gör ingenting (a) hehe!
Sedan efter jobbet så hem och tog det lugnt en stund... Sedan pratade jag lite med stefan och det slutade med att han skulle följa med mig ut i alla fall (a) hih.. det tycker vi om... alltid trevligt ^^

Men åkte med oskar, älsklingen och kristin upp på föne en sväng efter middagen i alla fall, och där var det ju inge vidare drag :P heh! så vi drog efter en lite stund bara (y) hihi.. sedan så hem och gjorde mig i ordning! sedan så åkte jag ner på ljusdal och mötte upp stefan ;D hihi...
och efter det så fortsatte bara kvällen in på småtimmarna! :) sedan fick ajg åka med älsklingen hem :) tack baby <3


idag: upp och hoppa imorse, trots att det var lite segt :P hehe ( men det bjuder jag på )  och iväg till jobbet yttligare en dag :)  Och efter jobbet så åkte jag och hämtade olivia och så åkte vi och skulle kolla på tusenbröder ( jimmy, brink, stefan och alla dom andra ) när dom hade match.. men inte då! Då dök aldrig det andra laget upp, så dom vann på WO med 3-0 .. hihi, så bra LAGINSATS grabbar, mycket starkt jobbat... och sedan tror jag även att micke ville ta död på mig och olivia med bollen, shiet :o hmm! ajja.. det bjuder man väl på (; efter att vi kikat på när dom lekte runt en sväng på planen så åkte vi hem till nore igen,  och la köttet i marinad! blev en sväng framför tv'n innan det var dags att tända grillen och dona :D
Sedan lagade vi mat och då kom rigmor, björn och jimmy hem också! dom hade varit i sundsvall och handalt en massa saker till det nya badrummet (a) hihi... mycket fina saker (; och efter middagen så skulle vi bar akika lite på tv innan vi skulle hitta på någonting.. men vi kom aldrig så långt.. vi fastnae framför en film [vid slaget tolv!] - en sjukt bra och spännande film! vi satt på helspänn och försökte komma på vad som skulle hända ! hehe! men det gick ju ej så bra! ;D men den va nå grymt bra i alla fall.. Så en hel dag i stort sett med den bästaste Olivia <3, det slår aldrig fel. tack honung :) jag älskar dig! 


Sedan åkte jag hem, och då satt älsklingen och vänta på mig :) hihi..
och nu ska jag alldeles strax krypa ner i sängen, ska bara borsta tänderna och sådär :) hihi.. men återkommer nå imorgon :)
Så godnatt och på återseende!
Pussis <3

Ovido - Quiz & Flashcards