Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av Louise - 19 augusti 2009 11:14

- -


Jag bloggade tyvärr ingenting igår gott folk! men det är sådant man får leva med ibland (;
det är så mycet annat som händer i mitt liv, och det är bara positvia saker! bra saker och ting som sker i min närvaro! och jag är bara en lycklig människa ;D hihi!


men nu är det dags i alla fall, biljetten är bokad, betald och klar!
Norrköping, here I come!
Åker nämligen ner med bästaste Olivia idag ;D
Ska bli grymt roligt i alla fall (; hihi, så får vi se vad vi hittar på för bus!
i just love it <3



Jag vet ju inte när jag kommer att blogga igen, men ni får väl stå ut ;) jag kommer hem nästa vecka någon gång, antingen måndag eller tisdag skulle jag tro.. och det är ju inte ens en heeel vecka dit.. så gott folk, det är bara vänta och hoppas på ett bra inlägg ;) heh!

men eftersom jag ej vet när jag bloggar nästa gång, så skriver jag lite om gårdagen då! (;


jag och älsklingen åkte hem ifrån hybo, och så började vi småstäda, diska, vika tvätt, byta sängkläder, dammtorka och dammsuga och torka golven!!
så NU är det rent, fint och snyggt! - vi är sååå duktiga! ( om vi bara vill.) hihi..  Sedan efter det, blev det en brasa ( pga att de va kallt, men även mysigt med en brasa! ) och även tända ljus och en masssa mys framför en bra film som va på tv'n ...  - en underbar kväll.
jag älskar dig Robin <3


Men nu ska jag ta mig i kragen, fixa det sista inne i badrummet, så att det är riktigt fräscht också innan jag åker (; hihi...
även duscha ;D
Sedan även packa det sista och sådär! se till så att jag inte har glömt någonting! om inte annat så lär det ju märkas rätt fort (; hihi..
Men bara jag har kameran och mobilen med mej så klarar jag mej (; hihi...


Ne, nu ska jag gå, kan inte sitta här längre! då hinner jag inte!
Pussis, <3

Ovido - Quiz & Flashcards