Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av Louise - 6 augusti 2009 22:25

Nu ska ni få höra om yttligare en av mina dagar, elle aaa rättare sagt läs lite (; hihi... ( känner på mig att det kommer bli ett rätt långt inlägg! )


dagen började med att väckarklockan ringde alldeles för tidigt och väckt mig i morse! men det var bara till att ge sig själv en spark i baken och komma upp ur sängen! så hoppade in  duschen och gjorde mig i ordning! åkte till Olivia, sedan så åkte vi till hudik! :) hehe! gjord det vi skulle, sedan så gick vi stan oc shoppa loss lite - alltid lika trevligt att göra av med lite pengar ;D hehe! ( fast egentligen borde jag ju nte göra det! )

vi började i alla fall med "frukost" en räkmacka - mums! det var riktigt gott.. sedan så handlade vi lite.. olivia handlade bland annat: smink, en jätte snygg lång cardigan och sedan en ny digitalkamera:)  och jag handlade: 2 diadem och ett par jätte snygga korta jeans shorts :) supderduper nöjd ju :) hehe! sedan efter det så kollade vi mest runt, sedan så bestämde vi oss för att vi skulle spara pengarna och sedn sluta shoppa ;D hihi...

Så åkte sedan på Mc' driven och köpte oss en glass ( som vi inte ens åt upp) :P  


när vi kom hem så blev det en himla massa farande fram och tillbaka.. först till nore, sen färila, och hybo, sen nore, sedan hybo till hedsta sedan nore! sedan älvvallen och sedan tillbaka till nore där jag sitter nu :D hehe!

Ska skjutsa iväg stefan som ska åka upp till boden på åtrteräff med lumpen... han kommer hem på söndag igen :P hehe! stackars olivia! men jag ska vara "barnvakt" åt henne i helgen! ska lekas hela helgen - myyyyys! =D hehe!


imorgon ska jag hämta olivia när hon har slutat jobba 13,30, sedan så ska hon packa lite, sedan åker vi upp till hennan till pappas husvagn för en massa sol, grillning och ännu mera mys(; ...
sedan ska han även spela imorgon också, påpubafton (; - alltid trevligt.. så skulle gissa på att det blir ett litet intag av alkohol imorgon också..
Älsklingen ska även med, sedan även kanske jimmy! men det är inte riktigt säkert ännu :P hehe.. men det är ju sådant som märks... ;D


Nee, nu ska jag ta och var social... kanske bloggar någonting imorgon innn vi åker upp imorgon! ^^ annars så kommer det väl någonting någon dag framöver ;D hehe...

ha det bra alla söthögar :)
Pussis <3


P.s jag har gjort en "KARATE- vändning" idag (; . framåt, vrid, backen, motorstopp, framåt, jaga och en massa skratt :D det ni! ^^

Ovido - Quiz & Flashcards