Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 9 augusti 2009

ny?

Av Louise - 9 augusti 2009 22:26

Jag funderar faktiskt på om jag ska byta blogg, till någonting som är lite mer "roligt" eller vad man ska säga!
Liksom börja om på nytt.. men jag vet inte riktigt..


Vad tycker ni? 

ska jag skaffa en ny, och börja om..
eller ska jag fortsätta med samma gamla tråkiga ?

tacksam för era åsikter (;
Puss på er <3

Av Louise - 9 augusti 2009 20:48

Idag har jag varit lite halvt duktig i alla fall.. klev upp i morse någon gång, och så var jag duktig, jag började dagen med att vika all tvätt sedan igår & stoppa in den i garderoben!.. duktiga jag ;D .. sedan fick jag ett ryck till, så jag började småplocka i hela huset, sedan så dammsög jag allting ;D .. så ett stort plus till mig, och yttligare ett vuxenpoäng till mig! (;

Älsklingen åkte och handlade och när han kom tillbaka så lagade jag mat, väldigt gott blev det (;  - jag vet, jag är duktig!  jag kan ju om jag bara vill, det är ju bara det att den där viljan ska finnas där också då :D ^^ hihi..
Och så var hjärtat duktig och diskade alltihopa... Puss på honom för det <3


När vi väl hade ätit och sådär, så tog jag mig en skön välförtjänt dusch :) - helt underbart! :D  Sedan så åkte vi mot hybo ...
Så vi följde med Storebror's ( jimmy ) fotbollsmatch, och dom vann den med 5-1 , helt otroligt, det är ju sällsynt.. :P
men jimmy gjorde 2 mål .. bravo ( Applåder! ) hihi...
Sedan åkte vi hem till hybo igen! och nu sitter vi här vid varsin dator.. pojkarna nördar lite, så jag passade på att blogga och sådär (a) hih.. man måste ju hinna med sådant ibland ockås! :D


Nee, nu ska jag gå och hitta på någonting helt annat :) hihi..
Så PUSS på er <3<3

Ovido - Quiz & Flashcards