Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Louise - 13 augusti 2009 23:59

Nu är klockan 01,48 och jag är inte riktigt trött.. vad faan är det för fel? :o shiet... men har nyss haft ett låååångt härligt samtal med älsklingen i alla fall- imorgon kommer han äntligen hem! och som jag har saknat honom, det är ju inte klokt att man kan sakna en människa så mycket på så kort tid! men jag älskar honom, så det är ju förstårligt (; hihi..

men som sagt, lite om idag då? :P
jag skrev ju förut att vi skulle på fotbolls träning, och det var det enda jag såg fram emot på hela dagen, för har varit rastlös och sådär i stort sett hela dagen, och egentligen inte kunnat sysselsätta mej med någonting heller på det viset! men men !
Så åkte vi i alla fall mot Ljusdal och älvvallen och så kom vi dit, alla planer var upptagna och det var inga andra där! men till slut så kom det 3 stycken till.. Så dom blev ju liksom 4 stycken som skulle " träna " men ingen utav dom hade med sig en boll heller, så då bestämde dom sig rätt snabbt för att inte träna :P hih..

Men då åkte alla i alla fall åt varsitt håll, och vi styrde mot Thomas och Brink, där vi blev kvar en stund ju =D hihi..
Först så blev det lite tv och skitsnack - pojkarna och jag (;
Sedan ringde min bästaste vän Mattias  - helt underbart!
Så pratade med honom hur mycket som helst.. och imorgon kommer han äntligen hem! så vi ska lekas hela dagen imorgon.. och oj, vad jag saknar honom! jag tycker absolut inte om att han har flyttat så långt bort ifrån mig "/ hmm. men men, får ta igen lite " förlorad " tid imorgon!!!? (; - älskar dig bästaste <3


Sedan efter ett lååångt välbehövligt prat med honom, så gick jag in till tv'n och pojkarna igen! och då fick dom för sig att det var dags att spela: " Super Mario Bros 3 " hihi, så vi gick upp till brinks rum och nördade lite, men jag tröttnade snabbt efter en liten stund ^^ hihi
Så satte mig vid datorn, och pratade med dig, och det var underbart att få ur sig lite.. helt underbart <3 tack(!!) - det menar jag från hjärtat ! (; hihi


Efter det åkte vi hem, och har bara kollat på Navy CIS och självklart Paradise Hotel (; hihi
även att Emelie har ringt mig idag, ska umgås med henne efter jobbet på lördag - underbart ! evigheter sedan ju =D hihi..

nee, nu ska jag krypa ner i sängen och sussa! så det går fortare så jag kan få FREDAG någon gång..
Godnatt på er alla snyggingar! ;)
Puss i ljumsken <3

Av Louise - 13 augusti 2009 17:01

jag är så sliten, vi har inte gjort någonting idag över huvudtaget!
jo, jag har pratat lite med älsklingen i telefon, saknar honom massor <3


Sedan ringde Olivia också, nu är det väl i stort bestämt, vi åker på onsdag ;D hihi! eftersom vi båda 2 ska jobba (; hihi.. men det ska bli sjukt roligt i alla fall, jag längtas! ;D   och sedan är det ju alltid lika trevligt att prata med henne, jag älskar dig söthög <3


Vi har som sagt inte gjort någonting idag, bara legat och glott på tv och sådär, men ibland kan det ju vara rätt så skönt det också :)
Men vi ska alldeles strax äta middag, och sedan så ska vi åka upp på älvvallen för att i alla fall jimy ska vara duktig, han ska träna fotboll ;D hihi
men vad ska vi göra efter det då? hmpf...
vi båda 2 är rätt så rastlös och vill hitta på någonting..
men jag ska gå ut och fråga, eftersom han just nu är duktig också, och skruva med fyrhjulingen så att den fungerar snart hoppas jag (a) ! hihi..
nee, på återseende.. kommer med någon rad senare ikväll ;D

Puss på er <3

Ovido - Quiz & Flashcards