Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av Louise - 23 augusti 2009 02:09

just nu sitter jag här, sista natten i Norrköping! och jag kan inte sova över huvudtaget (; hihi.. vet inte riktigt vad det beror på (?) hmm.. ajja! men men!

jag har varit lite tråkig och inte bloggat någonting, men sådant är ju livet (; ni ska ju inte behöva veta allt om mitt liv varje dag.. eller hur? ;) hihi!  men, deal with it, ni får bara veta vissa icke så privata delar ;) heh! i just love it...

imorgon åker vi som sagt hem, är hemma runt 9 tror jag det var ;) hihi.. ska bli skönt att komma hem faktiskt.. till sitt eget, rutiner och vardagen igen liksom (; - otroligt skönt om jag får säga det själv... men men!
sedan kommer jag ju även sakna Norrköping! och alla som jag har träffat här nere, på en sådan kort tid.. men ses snart igen? (; det hoppas jag på i alla fall... ;D


Nu ska jag försöka sova, och då menar jag verkligen sova ;) hihi...
jag skriver mer imorgon eller på tisdag och berättar lite mer om vistelsen här nere :D hihi.. för då har jag ju i alla fall tid över till att blogga lite.. och berätta lite hemlisar och sådär ( som jag brukar göra! ) hihi


men natti natti, nu ska john blund komma ( hoppas jag!!! ) hehe!
Puss i ljumsken till er söta <3


saknar robin jääääääääääääätte massor! love ya bobbin<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards