Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Louise - 14 augusti 2009 19:07

Fredag igen, och ooooj vad veckorna år fort.. Dom bara springer förbi tycker jag! hinner ju nästan inte alls med.. hihi, men ändå är det rätt skönt =) hihi..


Blev väckt i morse av att min telefon ringde, och det var min chef.. och dom hadefått lite missförstånd med den andra servitrisen som skulle jobba ;p hihi, så jag åkte upp! och jobbade idag - niice =D hihi..äntligen! nu hade jag i alla fall någointing att göra ju ^^ hihi. så jag är såå nöjd =D


Ikväll så ska jag lekas med Tiaz, helt underbart <3 han kommer ju hem ikväll.. och vi ska ha en lite mysig stund =D äntligen :D:D:DD  jag har ju saknat honom hur mycket som helst (; hihi..


även att älsklingen har kommit hem nu, underbart att äntligen få puss på honom, blir alltid lika glad när jag ser honom (; hihi..


Imorgon blir det jobb för hela slanten, sedan så ska på jvgs med Emelie <3 underbara hon! (;   länge sedan sist nu ju! men det ska det bli ändring på!
även att bästaste olivia är på väg till Norrköping "/, men jag får klara mej den här helgen utan henne, för nästa vecka är hon min :D hihi. då du stefan, kidnappar jag henne - greeeeat (;


ne, nu ska jag kila vidare! dags för middag, sedan lekas med tiaz..

på återseende.
Puss snyggo <3

Ovido - Quiz & Flashcards