Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Louise - 28 augusti 2009 14:05

----

Jag bloggade inte igår, men har en massa annat tok för mig i mitt upptagna och underbara liv.. jag har inte alltid tid ;D hehe! men men!

I morse när jag vaknade av at klockan ringde, så hoppade jag upp med ett "glädjeskutt" och fick en helt underbar känsla i kroppen! jag vet att denna dag kommer att bli kanon :) hihi...
- mycket bra! (;


men nog om det, ska nu berätta lite kort - inte alla detaljer! men lite om min dag igår! eftrsom jag vet att ni innerst vill det...


men i alla fall... :)
tog det lugnt till en början,  men sedan så fick jag något sådant där  "cepe-ryck" hehe!! och började verkligen städa! bäddade sängen med nya lakan, dammsög och dammtorkade! och aa allting som ingår i ordet: städning!  men men ! det blev ju fint! så nu är det skinande rent här hemma :D hehe...  jag tvättade och hängde tvätt också! kan ju vara en fördel med rena kläder :)
Sedan efter det så åkte älsklingen till oksar, för dom skulle fiska och sådär! sedan så kom bästaste olivia - alltid lika trevligt att få sällskap av en sådan tös! love ya! (; <3
och efter en stund när klockan började närma sig 8 eller sådär, så åkte vi ner på ljusdal och till tågstationen för att hämta glenn som kommit hem nu - äntligen!! men hur lyckas man med en tågresa för 150kr! haha! glenn är duktig! men skönt att han är hemma i alla fal.

efter det så hämtade vi robin! och jag fick äntligen alla bilder ifrån norrköpingsresan! helt underbart.. jag blir glad när jag tittar på dom :) för det var en underbar resa, och några utav mina absolut bästa dagar här i livet.. älskar't :D hehe!

sedan åkte olivia hem! och det var dags för en massa mys med älsklingen min :D


Idag har jag som sagt vaknat med ett skutt av glädje! :)
åkte ner på ljusdal då det var tid att åka till tandläkaren och kolla om jag hade några hål i tänderna! vilket jag INTE hade.. jag är så otroligt duktig :D

jag har inte haft ett hål i tänderna någonsin, så ett stooort plus till mig för att jag är så duktig :D hehe! men men !
nog om det, mötte upp olivia efter det, och vi åkte på arbetsförmedlingen och pratade lite :D så man fick svar på sina frågor och sådär.. och nu ska vi iväg på någonting den 4e september eller vad det nu var :) så får se vad det blir av det (y) hihi...
sedan åkte vi till nore en sväng och sådär! hon bytte om och donade lite... sedan så uträttade jag lite ärenden och sådär, sedan hem och väckte sömntutan robin :)


nu vill han att vi ska åka till edsbyn och äta och sådär! men vi får allt se hur det blir med den saken!! :) hehe! kanske, kanske inte? hmm. det är frågan just nu^^ ,
men jag SKA i alla fall vara hemma till klockan 9, då kommer min bästa vän hem - Mattias!   ooooh, som jag har saknat honom! underbart att han kommer hem igen.. så man kan snacka av sig lite! underbart.. jag längtar redan! han ät ju bara så bäst... jag älskar honom för det han är till mig - en sann vän för livet <3 hihi..  och även att olivia slutar klockan 9, så hon ska nog också lekas med oss :D hoppas på det i alla fall... sedan får vi se vad som händer mer :)

I helgen står det i alla fall JOBB på schemat! för hela slanten! och det är bra ekonomiskt sett :) hehe! och jag tycker att det är roligt att jobba, även fast jag själv känner att jag vill byta jobb, men får ta det som det kommer helt enkelt :) hehe!  sedan så ska jag vara " chaufför " imorgon, eller jaa! i alla fall vara med olivia när hon skjutsar runt på hennes pojkvän som för en gångs skull ska dricka själv och inte köra :P heh! det tycker vi om :) hehe!


men nu i alla fall, så ska jag ta mig i kragen och lyfta mig ur soffan och stänga av datorn ^^ hihi.. och göra någon nytta här i livet...
men på återseende i alla fall.. och är det någotning så finns jag ju på mobilen! och ni som behöver numret har det redan :) hehe!

men puss i ljumsken ! (; <3
och ha en bra dag! för det ska jag ha (; hehe!

Ovido - Quiz & Flashcards