Mina tankar i bokstäver!

Direktlänk till inlägg 30 januari 2011

The best boyfriend '

Av Louise - 30 januari 2011 21:50

Jag är tillbaka, saknat mig? ja klart ni har :) hihi..


Men denna gång sitter jag här med världens ont i nacken, så älsk har precis "knådat" med tigerbalsam, så nu bränner det litegrann, så jag hoppas helt enkelt att det ska släppa lite i alla fall så jag kan lägga mig i skaplig tid - då jag är alldeles ivrig inför imorgon fortfarande. haha! och det kommer jag nog forfarande vara tills jag kommer dit och får allting gjort.. det var jag ju om inte annat förra gången det var samma sak det gällde, men nu vet jag ju vad det handlar om och hur det får till, så kanske inte är lika spänd den här gången? ja, ivrig kommer jag vara i alla fall, och en gnutta nervös! men det är ju sådant som håller till liksom! :)


Jag har sagt det förut, men säger det igen - JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA POJKVÄN!!!

Jaa, han har överträffat sig själv idag igen. :) han kom hem efter att han hade varit i växbo, då han kom hem med en chokladkaka åt mig & även fyllde på min vattenflaska. Då jag låg hemma med världens jobbigaste huvudvärk och även nackont :(  men han var så himla söt , tack älskling!


Efter ett tag och tittande av en handbollsmatch mellan Sverige-Spanien (förlust tyvärr!) så var det dags för lite middag då magen kurrade på tok alldeles för högt så orkade inte lyssna på det längre! haha. men bjöd älsk på fläskfilégryta när han kom hem - riktigt gott var det. och jag överträffade mig själv idag! :) haha! ja så bra var jag idag - eller ja, alltid vill säga! :D haha!


Efter middagen så blev det bara en massa mys i soffan med den snyggaste som finns, lite bra tv och sedan bara diskussioner ang framtiden och våra planer :) ja, det behövs ju ibland. och jag älskar att resonera och drömma mig iväg med honom då vi tänker och vill nästan i stort sett samma sak. har ni samma känsla när ni drömmer er bort och diskuterar med eran partner? :)


Nu sitter vi och kikar på Wallander - Hämnden!  Men det är snart dax för nyheter emellan :p haha! Och efter filmen så ska jag försöka få lite sömn, då mamma ringer och väcker mig imorgon vid 10 tiden. Fast jag antar att jag vaknat då redan eftersom älsklingen börjar jobba klockan 7, och brukar ha så svårt att somna om nu för tiden när han åkt iväg. hm.

Lite jobbigt att jag missar skolan imorgon, men jag har ju viktigare saker för mig, och dom har beviljat min ledighet. så ska väl egentligen inte klaga. och får helt enkelt ta igen det på tisdag:) ..


Nej, nu ska jag pussa sönder min karl lite innan det är dags för mera film :) på återseende imorgon. Godnatt sötingar!

Lots of Love! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 8 februari 2012 15:36

Nu var det bra länge sedan jag skrev här faktiskt..Men det är bara för att jag håller på att få hjälp med den nya bloggen, så den är just nu under uppbyggnad. så därför jag inte dirket har någon lust i att blogga i denna.. men vad gör det då? :) hihi...

Av Louise - 3 februari 2012 20:48

Nu är det sådär länge sedan jag skrev igen! Skärpning Louise! :) haha! Men mycket har i alla all hänt sedan jag uppdaterade någonting sist! :) Älskade ungen Kim har fyllt ETT år, helt otroligt.. jag tyckte det var nyss Anna ringde och talade om...

Av Louise - 24 januari 2012 09:19

Vackan har rullat igång, och det med bravur! :) en mycket br start å denna veckan faktisk! :)Igår så kom Maja och Flippan hit och mös med oss, tog oss en promenad, mös på, snackade en massa skit och uppdaterade varandra i vad som hade hänt sedan vi s...

Av Louise - 21 januari 2012 15:16

Lördag redan, tiden bara springer iväg! Men just nu njuter jag av att det är helg igen och att jag får ha min stora älskling hemma också! inte bara lilla hjärtat. :) jag njuter med andra ord, man kan ju inte göra anna när man har sina underbara nära ...

Av Louise - 19 januari 2012 19:25

Den här gången tog det inte så himla lång tid inan jag var tillbaka, och tur är väl det. kanske går åt rätt håll. eller så är det bara en engångs grej. haha! ja vem vet? :) återstår att se helt enkelt... haha!Igår var en bra dag faktiskt, älskling oc...

Ovido - Quiz & Flashcards