Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Louise - 21 januari 2011 19:22

Denna fredag har varit kanoners hittills verkligen :)

skolan en sväng i morse, fick schemat, och träffa några lärare (så man fick ansikten på dom tydligen) haha, och sedan var det bara till att gå hem :P haha!
men hem gick jag inte, utan jag gick in till grannen - finaste elin och prinsessan thea! :) . Och precis när vi skulle sätta oss att fika lite så dyker sötfian Ida upp också, otroligt trevligt :) .
Så satt där, myste på med massa mysprat, te, skratt och bara en massa mys såklart :) . ja jag trivdes!


Efter några timmar där inne, så gick jag inåt, och hann i stort sett bara sätta mig i soffan innan det var dags att åka vidare! Då det denna gång var dags att hämta älsklingen på jobbet - duktiga han! <3 .

Hem och plåstrade om honom, då han hade lyckats göra illa sig på någon maskin idag :( stackarn! men med ett plåster, en dusch och lite kärlek från sötaste jag så mådde han bättre ^^, hihi.


Idag "lyxade" vi även till det med en pizza, eller ja lyxade var fel ord - syndade menade jag! haha :) men otroligt gott ibland det också måste jag erkänns. oops!


Så nu sitter vi här i soffan, och ska eventuellt ut till växbo en sväng nu snart, men har inte riktigt bestämt oss ännu. så får helt enkelt se hur kvällen artar sig.

Men jag bjuder på någon bild på Elin och Andreas lilla prinsessa så länge:


                      


På återseende

Lots of Love! <3

Av Louise - 21 januari 2011 16:27

Idag säger vi grattis till en otroligt vacker, underbar, fantastisk och kärleksfull kvinna.
Det är nämligen Zenita som blir hela 22år idag :)
Hipp hipp hurra på din stora dag, hoppas att den blir kanon ^^,


      



Varma kramar :)


Av Louise - 21 januari 2011 08:58

Igår var det ytligare en dag i skolan, och även den kändes hur bra som helst :) ...

Det var en väldigt lugn dag, och hände inte så mycket egentligen! var iväg och käkade lunch med 3 av tjejerna som går i samma klass :) mycket trevligt. :) 


Efter det blev det en lugn dag i övrigt, hem och bara vilade mina stackars höfter. hm, och städa, tvätt och njuta av att musiken var på högsta volym.. Seda blev det en maskig köttgryta till middag och massa mys med älsklingen! :) underbart ^^,


Idag är det skolan igen, och fredagar är ju kortdagar för oss, vi går mellan 10-11.30 :) hihi.. så det är inte så himlans jobbigt faktiskt ;) hihi..


Efter skolan så har jag en träff med Elin och lilla thea för en liten fika :) hihi..

Så det är mina planer för idag, så känns som om det kommer att bli en br fredag trots allt :) på återseende

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards