Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Louise - 28 januari 2011 14:57

Fredag, härliga fredag!
Dock har jag tyvärr inte infunnit mina fredagskänslor ännu, men vad gör det? ja, absolut ingeting! dom kommer garanterat om ett litet tag :) haha!


Morgonen började med frukost, och även då ringde älskade Nathalie och frågade om en massa bilder som jag har lovat henne, då hon vill vara en del av det hela. vilket gör mig otroligt lycklig när hon säger det! <3 . Men det slutade med att jag skickade iväg en massa bilder när jag hade ätit klart, så nu har hon dom, och hon blev glad för dom :) hih..


Efter att ha pratat med henne i lite mer än 2timmar i telefon - ja det var behövligt må jag säga att ventilera mig lite. Och det är ju som sagt lite lättare nu när hon äntligen är hemma ifrån USA, lite tidigare än planerat från början men tro mig - ingenting mig emot! :D bara yyyyyper glad !!! :) hihi.
Så ringde jag och bad om ett kontonummer till jessica, och nu har jag satt över lite pengar till henne också, och även betalat månadens absolut sista räkning! yesbox! :) hihi. Känns hur bra som helst måste jag erkänna. 


Blev även en sväng över till Elin, för att se om det var någon speciell tid bestämd tills ikväll, men det var det inte. runt 6 tiden kanske? :) det är nämligen så att vi ska äta nachos med Elin, Andreas, Thea, Odde, Linn och småflickorna! :) Ja, det kommer bli en väldigt trevlig fredagskväll - det är jag övertygad om!


Men nu däremot så ska jag passsa på att spela lite Sims2 innan älsklingen kommer hem - ja det är kanske ett nördigt spel. men däremot ett väldigt roligt spel och framförallt ett bra tidsfördriv :)


På återseende

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards