Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Louise - 24 januari 2011 22:06

Ja, som ni märker så springer tiden iväg, och det är snart tisdag redan! helt sjukt :o hmm. men vad gör det ? inte mig någonting emot. och jag gillar ju tisdagar faktiskt - många av er vet varför också ^^, haha!

Och även att jag längtar tills på måndag ( om en vecka! ) då jag och mamma ska iväg på äventyr. ska bli så himla kul verkligen. jag längtas! :) hehe!

I lördags hände det inte speciell mycket egentligen, blev bara en lugn hemmakväll, där det inte gjordes mycket. bara mös och umgicks med varandra - precis som man ska göra ibland.
Så vi tände massa ljus, kikade på tv och mös på... och man kan ju inte göra annat än att njuta i Robins sällskap och famn, nej jag har den bästa famnen att vara trygg i ! åh, jag älskar dig! <3 !!!


Söndagen så började även den med att jag klev upp tidigt :) hihi.
Sedan vid halv 1 tiden, så ringde Elin och Andreas och frågade om vi ville ha fika, och självklart! alltid lika mysigt ju :) .  Så gick över, pratade och myste på. även att erik hedlund var där, och det var ju inte igår man såg hon liksom! det var på tok alldeles för länge sedan känns det som? hm. konstigt!  Även att det blev lite mys med Thea också - passar ju på när man väl har chansen liksom. tycker ni inte? :) haha.

Efter det, så åkte vi till edsbyn, och så käkade lite mat. och hon bjöd på otroligt god flygande jakob - mums! min svärmor kan det där med att laga mat. alltid himmelskt gott ^^, hihi.


Men när klockan började närma sig halv 7 så var det dags att åka in till Bollnäs igen, då älskling skulle börja jobba 20.00 .  Så hem så han fick göra sig i ordning och byta till dom där fula gula reflex kläderna :) hehe.

Efter det så åkte jag hem till Linn, där även tessan var :) så hade en mysig stund, och kikade även på the village ja, den är rätt okej. men inte i min smak :p haha!
men eftersom jag är så himla mörkrädd ( ja nästan värre än alla andra tror jag :( . ) så slutade det med att jag snodde med mig tessan hem, så hon fick göra mig sällskap så jag kunde försöka sova, eller åtminstone slapp sova på soffan! så tack så hemskt mycket för det :) hihi.


Somnade i alla fall på tok alldeles för sent, men på grund av en himlans bra orsak måste jag säga! :) jag sov som en prinsessa med dom beskeden som jag hade fått och allting sådant. så jag klagade absolut inte en enda minut. :)

Men imorse, så bar det iväg mot skolan igen, och det är ju nu allting börjar. lektionerna sätter igång, och nu är det på allvar känns det som :) hihi.. Men det börjar med att vi får en läxa i naturkunskap, hur kul är det liksom? ja, men det var ju inte så himlans svårt. men inte kul alls :) haha! nog om det.
Efter skolan så upp till Linn och tvillingarna en sväng, och HON HAR SKAFFAT EN BLOGG.. ( linnostberg.blogg.se ) Gå in och läs vettja? :) hihi. Hon har kommit in i det också. eller ja, hoppas det :) hihi.


Men efter en stund så åkte jag och mötte upp älskling, upp på sjukhuset och satt där en stund . och sedan hem igen. :)

Han har redan gått och lagt sig, då han somnade med datorn i knät - men inte så konstigt när man har jobbat 21timmar i sträck, knappt ätit någonting och absolut inte sovit. stackarn! :)

så ska gå in och pussa lite på honom nu, då han äntligen ligger bredvid min sida när jag ska sova :) det gör mig lycklig. hihi..

Men ja som sagt, puss på honom och sedan sova så jag orkar med morgondagens lektioner :) på återseende imorgon godingar!
Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards