Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Louise - 4 januari 2011 17:29

Tiden bara springer iväg, det är redan tisdag!

Ska året börja med att hela alltet bara springer förbi? Det känns riktigt inte som om jag hänger med! Men vad gör det? ja, får helt enkelt försöka göra det bästa av hela situationen.


Men årets första vecka och måndag började bra i alla fall, så tummen upp för det! jag fick nämligen jobba lite, och det är jag glad för och bara tackar och tar emot :p hehe! Så jobb mellan 7-13 blev det.

Efter jobbet blev det hem en sväng, och sedan upp till jessica lite senare!
hem och laga mat, och sedan blev kvällen lugn, och hämtade jessica en sväng. Annars blev kvällen bara lugn. :)

Var in till Andreas och Elin och kikade på hockeyn också, dock gick inte den matchen så bra! men inte gör det nå. :p haha!


Idag har det inte hänt så mycket, var över till grannarna en sväng mitt på dagen, har plockat och donat lite här hemma. :) tvättat undan lite och ja, sådana nödvändigheter som måste göras ibland liksom.  haha!

Lagade lite mat, då älsklingen hade beställt korvstrognoff och ris idag! och riktigt gott blev det, nästan lika god som mammas :P mums!

Ikväll blir det bara lugnt, ska alldeles strax ta och vika ihop lite tvätt och sådär, så jag blir av med allting sådant. :) hihi.


Har även planer på att jag ska ta ett fotbad, ansiktsmask och sedan en lång härlig dusch med peeling. ja det låter som en kanon idé måste jag säga! :D hihi.  Annars blir det bara en massa mys med världens vackraste sambo och pojkvän <3!


men nu ska fixas med tvätten. så på återseende.

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards