Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Louise - 11 januari 2011 19:41

Hallojsan! :)


Tänkte hålla er uppdaterad och berätta lite om hur min dag har varit! :) hihi.  Har väl egentligen inte hänt så himla mycket egentligen, men alltid roligt att skriva av sig, och även låta andra ta del av viss information om mitt liv (ja, riktigt allt får ni ju faktiskt inte veta!) hihi.


Men dagen började med ett ganska dåligt humör, då jag vaknade av att dom gick runt upp på taket - då det tydligen var dags att skotta av det! :P haha! men vad gör det? man ska väl upp någon gång antar jag. eller? hm. tveksam vissa dagar faktiskt. :p

Och det är lite jobbigt, då jag kommit in i en sådan period då jag sover väldigt dåligt, oroligt och sådär. men det var bara till att kliva upp och se glad ut :) hihi..

Åt lite frukost, och bara mös till det med älsklingen i soffan en stund, och sedan hörde jag av mig till Jessica!

Så hon kom hit en sväng, hade med sig en present till Robin, och sedan så var hon snäll och skulle hjälpa mig färga min utväxt! så himla fult när man har en sådan, och framför allt när det syns så mycket.
Och jag som egentligen är knallblond liksom, men vad gör de? haha!

Men som sagt, hon skulle hjälpa mig med det. men så blev inte fallet direkt, det hela slutade med att vi kletade i färg i hela håret. och gosh - jag är så otroligt nöjd med den här färgen! jag trivs hur bra som helst i den redan! det känns liksom som JAG! så det är verkligen kanoners om ni frågar mig.

Planerade lite inför morgondagen, som kommer att bestå av lite bowling, mat och fina människor!:) ja, det kommer bli toppen tror jag verkligen! :) Tror vi skulle bli ca 11 som bowlade, och ca 13 som äter. riktigt myspys ju! :) sådant gillar vi!


Jessica åkte hemåt, och robin mot växbo, för att fixa någonting med bilen tror jag det var? haha! men jag är inte så brydd av mig när det gället sådant. bara kul att åka/köra ibland liksom. hihi. Så han får liksom sköta om hans "andra kärlek" själv. han gör det bäst själv om inte annat :) hehe!



Så just nu sitter jag och väntar på lite middag (ja, idag blev den faktiskt lite försenad!) fy på mig! :P
Men det kommer att bli kanon gott, det har jag en känsla av, och det lukar ju även kanon gott. :) hihi.

Så idag på menyn står det: kokt potatis, fiskgratäng, skirat smör och en god sallad - ja det kan ju inte bli annat än gott.:) och framför allt för mig som älskar fisk, och så är det nyttigt också.
okej, kanske inte smöret. men fisken i sig.  Nog om det! :D haha!


Så nu ska jag ta och slita mig för lite middag! så på återseende!

Lots of Love! <3

Av Louise - 11 januari 2011 19:37

Idag säger vi grattis till finaste Elin Lans på hennes 21års dag.

Hipp hipp hurra :)

Då kan vi även passa på att gratta henne här i bloggen att hon i fredags
(den 7e Januari) blev mamma till en liten vacker Prinsessa vid namn Thea! :) otroligt söt.


Så ett stooort grattis till dig på din dag finaste! :)

Av Louise - 11 januari 2011 00:12

Idag har det varit lite födelsedagsfirande för min älskade. :)

Då stackarn fick jobba hela dagen igår (då han egentligen inte verkar må dåligt över det heller iofs! ) hih.


Men dagen började med att mamma & pelle kom och fikade lite mitt på dagen, efter det så åkte vi iväg och pantade en massa burkar, handlade massa nödvändigheter och sådär, och sedan hem och fixade lite! :o) mycket bra faktiskt. thihi.


Efter det så blev det middag, enkelt och snabbt - pannkakor blev det idag! (y) och sedan kom även jessica och hannah upp och fikade lite. alltid trevligt med lite vänner på besök ju. :)

Efter att dom åkt vidare så hoppade jag in i duschen och gjorde mig lite i ordning inför allt annat mysigt folk som skulle komma och hälsa på.


Först kom min pappa (efterlängtade han!), sedan kom resten av kompaniet som bestod av:
Siw, Nutte, Anna, Ken, Steven, Yngve, Ann-cristine:) riktigt mysiga!
Jag bara älskar robins familj/släkt! dom är underbara allihopa. :D


Efter att dom hade åkt hem dom också, så kom andreas, elin och lillflickan Thea in. riktigt mysigt ju.
Så fick även mysa lite med den vackra flickan ju. hur mysigt som helst.


Så nu ska jag alldeles strax ge upp för idag och krypa ner i sängen. så godnatt alla glada :)
på återseende

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards