Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Louise - 1 januari 2011 14:23

Nyårsafton var faktiskt mycket bra! :) Dock en nykter sådan, men det var riktigt kul i alla fall :) haha!


Det hela började på dagen då jag och robin åkte runt och handlade lite, och fixade inför kvällen!
Åkte upp till jessica en sväng, och sedan hemåt! :)

Väl hemma började vi städa - och nu är det inte en dammtuss i hela lägenheten!
Allt är dammat, framskjutet (dammsugit bakom & under!) och det är riktigt skönt att ha fått det gjort i alla fall! :)


Vid 6, halv 7 tiden dök linn, odde och flicorna upp. Då nalkades det 3rätters.
eller ja dom visste inte om att det skulle bli det. :) vi hittade på lite!
Toast skagen (gott men enkelt)

Potatisgratäng, fläskfile, hemmagjord bea(en liten fusk!), sallad & vitlöksbröd.

Vit chokladpannacotta med bärsås och jordgubbar!

 

Riktigt smaskigt om jag får säga det själv! :) hehe! Även att dom kom med en massa ost och kex också! men inte gör det någonting :)


Det bev lite middag, kortspel och massa mys! och sedan var det dags för att åka ut och kika på raketerna, så vi stod ute på långnäs och kikade! och skålade i alkoholfritt mousserande - hur gott och mysigt som helst. men det var bra! dock lite väl tråkiga raketer bara! dom här vnliga liksom, tråkiga!
men jag hade det bra i alla fall..
Skjutsade sedan hem linda och även jessica och hannah.


Sedan hem, spelade en omgång kort! sedan sprang tiden iväg och vi alla kände oss trött.
Så det var slutet på våran nyårsafton. Men den var verkligen mysig :)
tack så hemskt mycket till alla inblandade! :D


Just nu är Robin iväg och plogar, då han fick åka vid 10 tiden imorse, då han är väl inte hemma förrän om någon timme! :( men men. jag njuter av att vara hemma just nu också! dock hade det suttit fint med lite jobb för min del också. i veckan kanske? :P hehe!

Har ingen aning riktigt om vad som händer ikväll, sådant som märks liksom :)
men nu ska jag äta mig lite sen lunch. så på återseende och god fortsättning allihopa! :)

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards