Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Louise - 17 januari 2011 20:42

Denna dag har varit relativt lugn faktiskt, ungefär så som alla mina dagar ser ut nu, då mina höfter säger att jag inte får göra för mycket ansträngande saker :p haha!

Men klev upp tidigt, ringde hälsocentralen då jag skulle ha en tid där idag. och fick en :) . hihi. Gick in till grannen en sväng, då älsk hade gått över dit en sväng. Så gick in och pussade på Robin lite, och sedan åkte jag mot sjukhuset. :D hehe! han kände och klämde och konstaterade vad det var för fel - och precis det jag trodde att det var! jobbigt bara om det blir värre! :( men men, bara bita ihop och ta sig igenom detta med ett leende på läpparna! eller vad säger ni? haha!


Det resulterde i att jag blev sjukskriven i alla fall, 1 månad tråkigt nog. men kan ju inte göra så mycket åt det, och inte jobba med dom problem jag har nu heller. hur mycket jag än skulle vilja! men nog om det, se det ljusa i det hela istället - ja det tänker jag göra!


Efter det så åkte jag hemåt, och så hämtade upp älski, ner på stan och bytte ut skjortan jag köpte häromdagen. Och även dom där glasen vi köpte bytte vi ut, då det var sådana vi hade redan. det var dom andra vi saknade . och dom hade hon självklart inte inne.
men hon kunde beställa åt mig jag ville :) så det var skönt, då slipper jag åka till ljusdal och handla flera :) haha!

Sedan bar det av och handlade lite. och så hem och lagade lite middag!


Nu efter middagen så tog jag mig in i duschen, då jag hade sådant tryck på höfterna! så behövde lite varmt en stund. så stod säkert en 20minuter och bara sprutade vatten :) haha , otroligt skönt måste jag erkänna! Så nu sitter jag här med älski bredvid och handbollen på tv'n i bakgrunden :) Så ska kolla upp ang dom där glasen :) hihi.


Även pratat med anna - och imorgon åker jag dit, efter att jag ringt till sjukgymnasten som ska kolla på mina höfter.
men en heeeeel dag imorgon med bästaste vän. kommer bli great.

men nu titta upp glase och sådär . så på återseende


Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards