Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Louise - 6 januari 2011 03:04

Dagen igår blev rätt lugn :) Det blev en lång dusch och lite egentid, det enda jag glömde bort var mina stackars ögonbryn :p haha! men vad gör det liksom. hm.


Senare mot kvällen, så kom Thomsson hit och jag bestämde mig för att åka upp mot granberg och umgås lite med Jessica och hannah som satt där. Så åkte som sagt dit, och hade en mysig kväll måste jag säga! :) hihi.

Hämtade upp älsklingen vid kvart över 11 tiden, då han hade följt med Thomsson hem. Sedan hem en sväng, och så hamnade vi inne hos grannarna en sväng! :) riktigt trevligt - som alltid! :))


Idag har det inte hänt nå speciellt faktiskt, även fast det ändå varit en hel del ;p haha! en sådan bra dag liksom.

Var upp till Linn en sväng på förmiddagen, sedan blev det hem och lagade middag till mig och älsklingen. Idag vart det lax och pressad potatis, verkligen hur gott som helst! :)

Efter middagen så skjutsade vi iväg elin till hennes mamma, och sedan var det dags för mig att åka upp på granberg igen. då det denna gång nalkdes utgång med hannah och jessica. dock självklart nytert för min del, men det är ju inte helt fel det heller måste jag säga! :D hihi.


Jessica var lite opepp en stund, men fick med henne till slut i alla fall. och det slutade med att vi hade en trevlig kväll tillsammans. och hade sista dansen med : Jessica, hannah, mattias ö & linus :P haha! som vi sjöng , och vackert var det? haha, eller ja , det får dom andra tranan gästerna svara för! :P Roligt var det om inte annat.

Och roligt var det att det var så mycket folk ute, det var faktiskt roligt att det för en gång skull var mycket folk ute när det är onsdag och vinter :) och ganska mycket kända ansikten både härifrån och (hör och häpna!) ifrån Ljusdal. Ja det var roligt faktiskt. :) hihi..


Blickar kan säga mer än tusen ord, och det är tur att jag står högre upp än dig. och bara ser ner på dig med ett litet leende på mina läppar och har vetskapen med mig om att jag har vunnit fö länge sen! -Du gjorde min kväll, så klockrent!


Men nu är jag hemma i alla fall, bästaste bejbi hämtade upp mig utanför och skjutsade hem mig, hjärtegullet mitt. :) hihi.

Så nu ska jag krypa ner i sängen, och imorgon blir det nog bestämt en dejt med Zenita - inte en dag försent om ni frågar mig! :) har missat mycket nu, så det behövs verkligen! :) hihi.


Men godnatt på er. och på återseende

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards