Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Louise - 19 januari 2011 15:32

Japp, första dagen i skolan avklarad . :) hihi.

Inte fr att det var så himla jobbigt faktiskt ska jag väl erkänna, då vi bara fick information och se alla salar och sådär - ja ni vet en vanlig jäkla rundvandring :) haha!


Så det gick bra, fick även se vårat "hemklassrum" eller vad man nu ska kalla det? ja jag vet inte ritkigt.
Men även att vi sfick veta på ett ungefär hur vårat schema kommer att se ut, och jag kan lova att är det så varje vecka så är jag kanon nöjd med det.. verkligen!


Så nu hoppas jag att allting blir som jag har tänkt mig ^^, håller tummarna för det bästa! <3 . haha.


Nu ska jag ta med mig älsklingen och åka och handla lite, och sedan ska jag försöka knåpa ihop någon middag så får vi helt enkelt se vad som händer och sker :) på återseende.

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards