Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg under augusti 2010

Av Louise - 14 augusti 2010 19:46

Vilken underbar fredag jag hade igår (:

Dagen kunde egentligen inte ha blivi något bättre, jag har världens bästa älskling!:)

Vi tog med oss Ken och Fanny, och så blev det middag på kina vid 8 tiden. riktigt mysigt, så vi satt där alla 4, njöt av maten, snackade skit och hade det bara allmänt bra! :) Efter middagen så tog vi något varv, och sedan hemåt! men hann inte ens hem, innan det bar av upp mot granberg hem till Linnsan och Odde. Då odde skulle ut med pojkarna och göra stan osäker så ville hon ha sällskap, och självklart.. :D


Var där hemma ett tag, och sedan så åke vi ner mot statiol då hon var sugen på en twister. inte så ovanligt, men det gör ingenting. hon är söt ändå! :) träffade även på tess och malin en sväng - riktigt trevligt det också ju ! :D 

Och sedan blev så att vi snurrade ett bra tag, såg lite roliga saker och mitt upp i allt kom det även lite spänning! :D haha! ^^,


Hemma när småtimmarna började komma krypande. så kröp vi ner i säng. och han höll om mig och snusade mig i nacken tills vi båda somnade! hur underbart som helst.. :)

När vi hade vaknat idag, gjorde vi oss i ordning och så åkte vi ner på marknaden och tittade runt lite, dock inte så himla roligt faktiskt. fanns ingenting av tycke om man säger så (: hehe! Så vi fastnade hos jocke och erik en stund istället.

Bestämde sig för att dom alla skulle iväg och fiska kräftor ikväll och dricka lite öl, och snäll som jag är.. så bestämde jag mig för att skjutsa dom ikväll, ja jag vet jag är en snäll människa! :D haha! (A)!

Så nu har jag lämnat pojkarna i storsjön(?) och sedan skjutsade jag ner Linn och odde på OK en sväng, och nu är jag hemma igen!

Ska ta och göra lite nytta här hemma, och sedan fram mot kvällningen så tänkte jag åka ut till pojkarna och spendera min kväll med dom faktiskt! :)
riktigt mysigt där ute vid stugan med lite kräftfiske :)

Så nu ska jag sätta lite fart, så jag inte blir kvar hemma hela kvällen och natten.
på återseende! puss o kärlek <3

Av Louise - 13 augusti 2010 18:35

Tiden går fort när man har roligt och är lycklig, inte sant?
Jag kan då intyga om det. det känns som igår, och nu är det 1½ år, 18 månader med världens underbaraste <3!


Robin Gustafson!

13e Augusti, och idag är en speciell dag, våran dag! :)

Varje dag med dig är värdefull. Jag älskar dig.
Du är så mycket mer än bara en pojkvän till mig. Du är:

Halva mig, min bästa vän, pojkvän, sambo och livskamrat!


Tack för att du är du, och att jag får chansen att uppleva detta underbara äventyr med dig. Vi har sagt föralltid, och vi är en bra bit på vägen! :)
Jag älskar dig gofis <3

Av Louise - 13 augusti 2010 18:23

Detta har varit en mycket bra fredag, även fast det började med att klockan ringde kvart i 6 imorse, men det är ju smällar man får ta ibland antar jag. :) hehe!
men vad gör man inte för att ställa upp för sina vänner? Jo, precis allting! :D även om det innebär att kliva upp så otroligt tidigt (: haha! :) men det var lätt värt det..


Åkte i alla fall upp till järvsö imorse, och så hämtade anna upp mig på stationen och lite senare så bar det av mot Hudik, då hon skulle på ett ultraljud ! :) ytterst mysigt, och jag har sett någonting så himla vackert idag! :) gosh, det är otroligt egentligen hur det kan vara. och jag blev alldeles tårögd. Kan bero på många olika saker, men det var vackert! <3 !! :)

Efter att vi hade tittat länge på bilderna som hon fick, så bestämde vi oss för att för att gå runt och kika lite på sran, vilket vi gjorde! och hittade hur mycket roligt som helst. och det föjde med 1 linne, och en tunika med hem :) riktigt nice ! ;D
sedan blev det en lunch på stan också, och anna var snäll och bjöd hon, gullegrisen min !! <3 ..


Efter lunchen kikade vi runt yttligare lite till, och sedan så åkte vi hemåt.. och så blev vi båda lite förvånade när vi kom till Ljusdal. Då vi båda såg ett bekant ansikte, gosh det var inte igår! (: haha. men det var rätt roligt om man säger så :)

Hem till henne, snackade lite skit och bara myste.
Nu sitter jag hemma och väntar på att klockan ska bli 7 så vi kan åka och äta middag.. riktigt mysigt ska det bli såhär på våran dag..


Sedan får vi helt enkelt se hur kvällen artar sig. så på återseende <3

konstigt att något så litet kan vara så vackert !! <3


Lots of Love! <3

Av Louise - 13 augusti 2010 17:31

Ja, nu har jag ju lovat bra länge att jag ska komma med lite bilder, och ja nu har jag tagit mig i kragen och laddat upp lite bilder åt er (: hihi..

Så lets start, enjoy!



Bröllop, 2010-07-25!:

                  

Kenny och Lena             |         Kenny och Lena       |      Kenny och Lena


                            

"valsen" :)                |        The weddingcake .       |        På Warpen.


                    

Svärmor och Nutte.           |  Sötaste Ken! :) <3        |    Nutte, Irina och Älsk! (:

_________________


Innan Bilbingon:

 Anna med "bingo"-brickorna. hihi


Torsdag i Ljusdal:
           

       Mathilda och Lillprinsen ..      | Hans nya och första skor :)



På besök i bollnäs:

                         

Theo med vagnen <3     | Mamma och son! :)       |  Sussar sötast!


                

Glad kille <3              |     Prinsen med nya tröjan :)

_________________________________________



Ja, det var dom bilderna jag hade att bjuda på den här gången (: hehe. så för denna gång får ni vara nöjda. kanske kommer flera vid ett annat tillfälle :)
Men titta och njut, än så länge!




Lots of love <3!

Av Louise - 11 augusti 2010 22:40

I'm back, både här och hemma! :) hehe!

jag trodde att jag skulle ha en hemmakväll bara för mig själv i soffan och en massa bra tv och sådär! men icke! jag blev så himlans rastlös, så det gick ju inte! :P haha!
Jag tog och åkte och handlade lite, sedan upp till Linn och odde, som var hemma hos Odde's föräldrar och fixade barnens byrå och barnsängen, som skulle slipas och målas! :) Alltid lika trevligt att spendera lite tid med dom ju :D <3 !


Efter ett tag kom jag på att magen kurrade, och att jag inte hade ätit någon middag! och även dom skulle äta, så det blev att vi delade på en familjepizza - smaskens ! då det var länge sedan man åt en sådan. det händer ju inte så ofta då jag är glutenintolerant och egentligen inte får äta pizza över huvudtaget! :) haha... men idag så passade jag på att fuska lie, men det får man ju göra ibland. inte sant? (: *småler* . jag tycker helt enkelt att det är gott ibland.. 

Efter pizzan så tog vi en liten paus, och gick upp till hans föräldrar, då odde drack lite kaffe och vi var bara lite sällskap kan man säga! :) jag är inte "vuxen" på det planet ännu och tycker inte riktigt att kaffe är någon direkt höjdare :) hehe..


Men nu är jag hemma igen, och skulle egentligen laddat upp en massa bilder till er här, men jag orkar inte det just nu. några utav dom är faktiskt ute på fejjan redan. men inte alla. så jag väntar helt enkelt till imorgon eller sådär! :) hehe.

men ni överever nog, men nu vet ni att dom bilderna jag har lovat er är på väg i alla fall så ni behöver inte vara orolig att jag har glömt bort er :) haha!


Nu blir det lite tv-mys, innan det är dags för sängen och ladda upp för en ny arbetsdag imorgon igen.. sedan är man ledig i helgen, tror jag? jag är inte riktigt säker ännu. men får helt enkelt reda på det imorgon skulle jag tro :D haha!
en på återseende söthögar!
Puss o kärlek <3

Av Louise - 11 augusti 2010 17:00

Jag är hemma igen, efter en mycket bra dag måste jag säga! :) jag stormtrivs verkligen! underbara vänner. och nu är äntligen sommarvädret tillbaka! hur underbart är inte det? :) gosh, i love it..


Imorse så åkte jag ner, mötte upp Mathilda och min lilla prins. eller ja, han är inte så himla lite snart. skrutten blir ju snart 9 månader gammal. :D hehe. men han är fortfarande lite söt och underbar . jag tycker mycket om honom! mitt lilla "bonus-barn" eller vad man nu ska kalla det? :) prinsen säger jag i alla fall... :D hihi!

När dom kom i morse, så kikade vi runt lite, innan det var dags för lite lunch, så vi hamnade på Roy's . riktigt mysigt, blev lite skitsnack och prinsen satt och åt av mina majs - gullunge! <3 och efter ett tag så begav vi oss vidare, kikade runt lite till och hittade massa fina kläder till honom. :) Så nu har vi "uppdaterat" honom med lite nytt, vilket var behövligt, då han växer hur mycket som helst.. Efter att vi hade sprungit runt lite, han hade hunnit äta och sova en stund så begav vi oss ut mot Rusta och Jysk och tittade lite även där (: Sedan tillbaka mot stan igen, och då var det dags för dom att åka hemåt. men det har varit en mycket trevlig dag, jag har bara älskat både sällskapet och vädret - kan inte bli så himlans mycket bättre än såhär just nu!

Träffade på Zenita när jag hade lämnat av dom vd tåget, pratade lite med henne och sedan åkte jag hemåt efter ett tag. (: Älsklingen kom ganska precis samtidigt hem ifrån jobbet, och nu har han åkt iväg för att fiska med totte. :D och jag ska ha lite hemma-mys ikväll. känns inte som om jag orkar så himla mycket mer än så idag faktiskt! :) jag är lite trötter idag, vet inte riktigt vad det beror på? hmm, vem vet^^,..


Men nu ska jag ta och göra mig lite middag om en stund, och sedan mysa ner mig i soffan bara...


STOR PUSS! <3

Av Louise - 11 augusti 2010 09:34

Godmorgon.  just nu sitter jag här i mina ootroloigt sköna pyjamasbyxor, ruffsigt hår och en kopp te! (: det är helt underbart att vara uppe i tid för en gångs skull och verkligen inte behöva stressa! det känns väldigt skönt för en gångs skull, annars har jag en förmåga att atid komma på typ tusen saker jag ska göra innan jag egentlgen gör det jag ska! haha. men icke idag , då lägger vi det åt sidan faktisk! :D


Ska alldeles strax ta och göra mig lite frukost, för bara te blir man inte mätt på ju. haha! Och efter det så tänkte jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning.
och sedan är det väl bara åka ner på stationen och möta upp min prins Theo och Mathilda! :)


Så vi får se vad denna dag har att erbjuda, men det kommer att bi mycket mys och pussandes med min lilla prins <3 ! hehe.
Så jag uppdaterar senare ikväll. Puss o kärlek <3 !

Av Louise - 10 augusti 2010 22:03

Välkomna tillbaka, för ytligare lite läsning.
jag vet att jag är dålig på att uppdatera, men ibland är det så att man inte hinner eller har tid ibland. och när man väl har tid så orkar man inte ritkigt. och lite så har det varit nu faktiskt :)

jag har jobbat både måndag och tisdag nu, riktigt skönt att äntligen få göra det igen, då det var länge sen sist med tanke på vad som har hänt och sådär. men det är bara att blicka framåt och gå vidare. inte sant? :) haha! ^^,  jag deppar inte för det utåt i onödan, jag håller vissa saker för mig själv. för det anses vara bäst så tycker jag (: hehe..

Igår var det en väldigt lugn dag på jobbet, ganska tråkigt när det finns så himla lite att göra måste jag erkänna, då jag gillar fart och fläkt för det mesta. :) jag är lite av en sådan tjej, som gillar att ha många järn i elden, och när allt bara flyter på och jag hinner vara lycklig mellan varven.. är inte ni det? =D   Jo, jag tyckte väl det.. ^^, Och efter jobbet så hämtade jag upp älsklingen, som för omväxling låg och sov på soffan - och åkte och handlade (:
Efter handlandet så åkte vi hemåt, fixade lite matlåda åt honom och sedan blev det en riktigt slapparkväll :) otroligt mysigt om jag får säga det själv!


I morse ringde klockan, och det var dags att kliva upp, in i duschen och åka till jobbet (: Och idag var det i alla fall lite mer att göra än igår, och det är riktigt skönt. även om det var i omgångar som det var folk och sådär så gör inte det någonting. då hann man med att göra allt det praktiska med att fylla på saker och ting emellan. och det behövdes inte stressa - men det var precis som jag gillar det! någonting att göra hela tiden. riktigt roligt! :D

Stängde idag också, och direkt efter jobbet så hämtade jag älsk idag igen, då han kom på att han saknade lite saker ifrån affären tills imorgon. så det var bara till att åka till affären idag igen och inhandla det han behövde. och efter att vi kom hem, så gjorde i ordning mat till honom, har duschat och sedan bara myst i soffan.  I'm just soooo in love! <3 min pojkvän/sambo är the greatest...


Imorgon är jag ledig, men det stoppar inte mig. jag har saker inplanerade hela dagen :) hehe.
Äntligen kommer Mathilda och Theo hit och umgås med mig. inte en dag för sent om ni frågar mig. vi ska se om vi hittar någonting fint till pojken. :) han är ju stor nu prinsen <3!  så det är dags med lite "uppdatering och förnyelse" för honom.. hehe. så vi får helt enkelt se vad v hittar och hoppas på att det finns någonting fint till honom :D .. Så blir det fika, alternativt lite lunchning på stan imorgon också. Alltid lika mysigt ju, åh jag bara älskar detta. Men nu håller jag tummarna på att det ska vara finväder imorgon, eller ja åtminstone uppehåll så man inte smälter bort (: hehe!


Sedan på kvällen ska jag försöka  att hinna med att tvätta lite också, mina arbetskläder bland annat - då dom inte alls är roliga. tur man har hur många som helst utav dom (: hehe. men det blir ändå mycket tvätt på 2 personer! jag undrar egentligen hur vi lyckas? haha men men.


Nu däremot så blir det snart till att krypa ner i sängen och få lite välförtjänt prinsess-sömn, och invänta morgondagen! :)
Så på återseende!
puss o kärlek <3

Ovido - Quiz & Flashcards