Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Louise - 19 augusti 2010 17:22

Den här gången dröjde det dock inte lika länge innan det kommer en bomb med bilder. men dock lite mindre denna gång, då resten finns på facebook och inte orkar lägga upp alla här :) men lite smaskigt ska ni få :)


Linnsans barnsäng:


     

hur söt är den inte då? alldeles rosa och allt! :) hehe. massa gosedjur, och här kommer garanterat dessa underbara mirakelbarn sussa sött (: hihi


Tranan:

            

love you <3 !                    |    Ibland får man fula sig..       |   "bättrar på" :)


                            

Sötpullan and me (: <3         | bjuder även på ett ego-pics :) i know i look good..



Nu ska jag ta och göra mig i ordning för att åka och uträtta lite ärenden med älsk, sedan handla lite mat och så hem för middag - magen kurrar ju redan nu. hm. hur ska detta gå? jaja, bara att bita ihop en stund till...
enjoy the pics så länge :)

på återseende ..


Lots of Love! <3

Av Louise - 19 augusti 2010 14:40

Det blev utgång igår, med söthögen Zenita.. :)

Otroligt länge sedan man var ut, så det kändes nästan lite som om det var på tiden :) Jag hade otroligt roligt, men det kan ju inte bli så mycket annat med söthögen inte :D hehe. jag älskar dig.
Synd bara att dom spelade så himla dålig musik, förrän fram mot slutet av kvällen, inte okej faktiskt. men vi hade det roligt i alla fall, och drinkarna och shotsen slank ner fint ändå dom (:  utan större problem om man säger så.. ^^,

Älskling kom och hämtade oss när det var dags att åka hemåt - tack för det hjärtis <3 ! Då blev det maxmat, och sedan hem och slocknade på en gång..


Idag mår jag väldigt bra, förvånad över det faktiskt. men lätt värt det. :)
Så just nu är jag lite duktig, och håller på att tvätta alla sängkläder :D  Det blir rätt mycket, när man har en så pass stor säng, många kuddar och en söthög som sover över på soffan. hehe. så kändes som att det var dags att ta tag i det :D Så jag är lite duktig såhär dagen efter..

Sitter även och väntar på att älskling ska ringa, då han är iväg och jobbar idag..
själv jobbar jag fredag, lördag och söndag :) hihi


men nu ska jag ner och hänga tvätten. på återseende


Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards