Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Louise - 26 augusti 2010 21:57

Hemma och jag är väldigt slut hela jag måste jag erkänna! uscha..

det känns som om jag håller på att dra på mig världens förkylning - inte okej om ni frågar mig inte. jag har varken tid, ork eller lust att bli sjuk just nu..

Har så mycket jag måste göra nu. finns inte tid helt enkelt till att ligga nerbäddad i sängen - nej nej!! :(


Har i alla fall gjort 7,5 timme på jobbet idag. dock en väldigt tråkig dag, då det var alldeles för lite folk idag! det hände verkligen ingenting!! usch, sådana dagar som denna hatar jag  - det är inte roligt att jobba inte. men inte så mycket att göra åt. det finns ju en positiv grej i alla fall - pengarna kommer in på kontot. och tro mig - det behövs ju (: hehe..

Aldrig fel när det kommer in lite pengar, eller vad tycker ni ? :) hehe


efter att jag hade slutat i alla fall, så åkte jag iväg och handlade lite snabbt åt älsklingen, sedan upp på granberg för att hämta pengar. sedan hem.
och efter det har jag bara suttit i soffan och glott på tv'n.. :) hehe.
Jag har suttit här under min stora filt och frysit hur mycket som helst.. så jag tror absolut att jag håller på att bli förkyld.

för nog med att jag brukar frysa annars, men inte såhär mycket (?) jaja.
Tar en dag i taget i alla fall..


Nu ska jag krypa ner för en massa mys, och imorgon har vi möte kl 1 med bovärden, ang tapeter, kyl/frys och duschkabinen :) hehe.. så imorgon ska välja och vraka..
Godnatt säger en frusen flicka :)

Lots of Love! <3

Av Louise - 26 augusti 2010 11:05

Efter en mycket bra onsdag och namnsdag igår, så har även denna dag börjat kanon.. :)


Klockan ringde klockan 8, och då var det bara att hoppa upp. för klockan 9 hade jag tid för min klippning - äntligen! jag kan lova er att det behövdes om inte annat, då det var alldeles för länge sen jag gjorde någonting åt min frisyr.. men nu är den i trim igen. nytt fräscht och underbart. jag bara älskar det hon gjorde :) hehe. och klippte av nästan 2 dm .. det är rätt mycket. så det är lite kortare nu, men jag trivs i det. och det är det som är huvudsaken :D hihi...


Nu är jag hemma igen, och när jag gick igenom posten så såg jag att vi hade fått brev på den nya lägenheten. med hyreskontrakt och doningar.. så nu ska det bara skrivas på och skickas tillbaka - allting känns bra nu!!  och även att vi fick numret till hyresvärden så vi ska ringa till honom och se om han kanske har tid att möta oss efter lunch imorgon och se igenom vilka tapeter vi ska ha vart och sådär. och även svara på några av våra små funderingar :) hehe

Även att jag höra att andreas och elin ska titta på lägenheten bredvid (som också ska bli ledig) på lördag. så vi kanske blir grannar om dom tycker om den :p hehe.


Men nu däremot så ska jag göra mig i ordning, fixa lite lunch och sedan bär det iväg mot jobbet. för att även denna dag göra några timmar. just nu kan jag inte hitta någonting att klaga på, allting är kanoners verkligen..

Men måste rusa, på återseende :)

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards