Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Louise - 25 augusti 2010 22:09

Denna onsdag har varit helt okej faktiskt, så ska verkligen inte klaga här inte.. det finns bara ett litet minus.  och det är att det har regnat som bara den.. men vad gör det när man jobbar? ja, inte så mycket faktiskt..


När klockan ringde imorse, så hoppade jag upp och kikade runt lite. småplockade lite i lugn och ro. och sedan tog jag mig en låååång varm och härligt morgondusch - hur underbart som helst :) hehe.. ^^,

Efter den så satte jag mig i soffan med en stor kopp te och bara mös till det riktigt ordentligt :) . sedan kikade jag runt lite på lite olika jobb och såg vad som erbjöds. efter det så gjorde jag mig i ordning, ringde robin och frågade hur det hade gått ang lägenheten. och vi måste ta den senaste den 1a oktober.. inte någon som känner sig manad att flytta i september? Nu behöver vi verkligen någon snarast.. :) det är så att vi får flytta in så fort den har blivit tapetserad, men senast den 1a oktober måste vi ta den. inte mig emot, men måste ju ha någon hit också. inte sant? :D hojta gärna till om du är intresserad, eller om du kanske vet någon som är det:D vore guld värt verkligen..


Men som sagt, åter till min dag. efter att jag pratat med älsk, åkte jag iväg.
In på statiol en sväng, och sedan raka spåret till jobbet för ytligare några timmar :) hihi. tog även på mig öppningspasset på söndag.. :) känns skönt, lite pengar rullar det in i alla fall - inte helt fel ska ni veta (: hehe.


efter jobbet så åkte jag hemåt, och har myst och snackat en massa gojja med älsklingen. ingenting slår en mysstund med den man älskar, bra tv och bara en massa snack! jag älskar't... <3

Gjorde i ordning en matlåda åt honom också ^^:)


Ska alldeles strax ta och krypa ner i sängen jag också, då klockan ringer tidigt imorgon.. då jag ska vara nere på stan klockan 9 imorgon för att klippa mig. :) känns otroligt skönt att äntligen göra någonting åt denna kaluffs jag har. är ju så otroligt slitet nu - så förändringarna fortsätter med stoooora kliv :) hur underbart är inte detta då? :) hehe...


Så imorgon efter klippningen så jobbar jag 12-19.30 :) rktigt nice om ni frågar mig. men på återseende imorgon. och ni "glöm inte lägenheten" :D haha

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards