Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Louise - 16 augusti 2010 14:18

Sitter just nu och fördriver lite tid med datorn, då jag inte har någonting bättre för mig känns det som. Även fast jag har en massa saker som jag borde göra innan klockan 4 ;p haha! Dock inte så snabbt vissa gånger - som många av er vet! :D hehe!


Igår var det bara en slappardag, älsklingen var iväg till Holmsveden och fiskade med totte och jörgen, så jag hade tvättstugan! dock lite skönt att baravara hemma och inte göra någonting i stort sett.
Efter att Tess hade slutat så kom hon hit en sväng, så runt 10 tiden ungefär. och så fick hon lite mat i sig också! :) hehe snälla jag :D
och efter ett tag så bestämde vi oss för att det var time för en glass-dejt, och så ringde även sötaste linnsan. så vi hämtade upp henne också då hon ville följa med, och självklart! :)

Så det blev en glassdejt, och efter det släppte dom av mig hemma! ^^,


Imorse vaknade jag vid 11 tiden och kunde inte somna om, men jag var så himlans trött. uscha! :P

men har inte gjort så mkt, hämtat posten och betalat dom räkningarna som hade kommit, gosh vad jag inte tycker om räkningar! men det gör väl ingen skulle jag kunna tänka mig. haha! räkningar behöver man väl inte varje månad, eller ja jag tycker inte det i alla fall ! :)


Så nu sitter jag här, och väntar på att Linn ska höra av sig. Sedan blir det iväg och ta ut pengar, fixa frimärke och posta iväg ett brev och sådär. sedan vid 5 tiden ska jag iväg och fixa mina naglar - äntligen! :) ska bli så otroligt skönt faktiskt! :)

men nu har jag inte tid med det här, jag har ju trots allt saker som behövs fixas innan jag ska fixa resten! :)
På återseende..


Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards