Mina tankar i bokstäver!

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2010

bebisar

Av Louise - 31 augusti 2010 14:43

jag återkom aldrig igår, då det helt plötsligt dök upp en massa annat, och sedan så kom helt plötsligt älsklingen in genom dörren :) och jag blev bara så himla glad att jag inte hade tid helt enkelt :D

men nu är jag tillbaka. igår hade jag en riktig myskväll för mig själv.
med min mysiga filt, stora kopp te och fångarna på fortet tillsammans med en massa annat bra på tv'n :) så jag mös för mig själv. Även att jag passade på att ha liten egentid, så jag noppade ögonbrynen också - inte alls en dag för sent ska jag berätta för er .. så det är skönt, och jag känner mig väldigt mycket fräschare helt plötsligt.. det är konstigt vad lite egentid kan göra egentligen. men det är billigt och bra för att känna sig lite snyggare och fräschare ...


Idag har jag lite saker inplanerat, och det är alltid lika roligt att ha någonting att göra. så ska iväg på ett möte, och sedan efter det vid 5 tiden så ska jag iväg och fixa mina naglar, då 2 utav dom inte riktigt är okej ;) hah. men ändring på det idag vid 5 som sagt :D ...


Har även hunnit prata med världens bästa anna, såklart :) massor utav underbara år tillsammans, och fler kommer det absolut att bli :D  och allt var bra med magen, och det lill* livet som finns där i, lovely!! och snart kommer det, och jag kommer vara omringad av en himlans massa godingar till bebisar.. hur underbart låter inte det? :)
Anna och jonas ska ha en, Linn och odde ska ha två Och elin och andreas ska ha en :) ja, det är en hel del bebisar faktiskt.. så det är mysigt ^^, hihi..


men nu måste jag göra mig i ordning innan mötet. så på återseende.

Lots of Love! <3

 
 
sofie

sofie

31 augusti 2010 14:47

hej.
hjälp mig samla poäng genom att gratis bli medlem här: www.gratismakeup.se/?r=244547 det är en sida där du enkelt samlar poäng och sen växlar in och får presentkort för. som bonus får du hela 5000poäng när du blir medlem. lycka till.

http://fifis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 8 februari 2012 15:36

Nu var det bra länge sedan jag skrev här faktiskt..Men det är bara för att jag håller på att få hjälp med den nya bloggen, så den är just nu under uppbyggnad. så därför jag inte dirket har någon lust i att blogga i denna.. men vad gör det då? :) hihi...

Av Louise - 3 februari 2012 20:48

Nu är det sådär länge sedan jag skrev igen! Skärpning Louise! :) haha! Men mycket har i alla all hänt sedan jag uppdaterade någonting sist! :) Älskade ungen Kim har fyllt ETT år, helt otroligt.. jag tyckte det var nyss Anna ringde och talade om...

Av Louise - 24 januari 2012 09:19

Vackan har rullat igång, och det med bravur! :) en mycket br start å denna veckan faktisk! :)Igår så kom Maja och Flippan hit och mös med oss, tog oss en promenad, mös på, snackade en massa skit och uppdaterade varandra i vad som hade hänt sedan vi s...

Av Louise - 21 januari 2012 15:16

Lördag redan, tiden bara springer iväg! Men just nu njuter jag av att det är helg igen och att jag får ha min stora älskling hemma också! inte bara lilla hjärtat. :) jag njuter med andra ord, man kan ju inte göra anna när man har sina underbara nära ...

Av Louise - 19 januari 2012 19:25

Den här gången tog det inte så himla lång tid inan jag var tillbaka, och tur är väl det. kanske går åt rätt håll. eller så är det bara en engångs grej. haha! ja vem vet? :) återstår att se helt enkelt... haha!Igår var en bra dag faktiskt, älskling oc...

Ovido - Quiz & Flashcards