Mina tankar i bokstäver!

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2010

underbara helg...

Av Louise - 30 augusti 2010 10:33

yes I'm back.. :)

efter en mycket mysig helg och lite uppehåll ifrån bloggen så är jag här igen ! :) hihi.


i fredags blev det bara en lugn kväll med massa mys :) hehe


I lördags vaknade jag ovanligt tidigt och var väldigt pigg, hihi. och efter att elin och andreas hade varit och tittat på lägenheten så kom dom hit en sväng, och så bestämde vi oss för att åka ut på Ren för att kika på lite tapeter till lägenheten :) så vi alla gjorde sällskap - då dom antagligen också ska få göra om sin ^^,

men det är så himla svårt att bestämma sig så himla fort om man ska bli nöjd och sådär. men men. åkte sedan ut till rusta en sväng, och sedan hemåt ^^,   efter ett tag så började vi laga mat, och så frågade vi om dom ville äta med oss.

så det blev en riktigt mysig middag med dom - otroligt uppskattat. gav även elin några bebis kataloger, då hon kan behöva titta igenom dom och få lite idéer :) ..
var meningen att vi skulle ha åkt till gävle också, men det blev ej så. då vi inte orkade det. så vi åkte ut till långnäs, och så tog vi alla 4 en liten promenad och bara mös. och sedan hem och somnade ganska på en gång :) hihi

En mycket bra lördag om ni frågar mig - mitt liv leker <3


igår var också en bra, lugn dag! :)

älsk åkte och fiskade med andreas och jimmy i holmsveden, och jag sov någon timme till. men när klockan blev 10 så var det dags för några timmars jobb:)
Så åkte iväg, gjorde mina timmar och sedan åka hem och ringde till några stycken som eventuellt kunde v ara intresserad av våran lägenhet.. vilket fungerade både bra och dåligt...

efter att älsk kom hem, så städade vi undan lite. Ken och Fanny kom hit och hälsade på en stund - alltid lika mysigt att ha dom här :) ..

och så började vi laga mat efter en stund, och även att vi hade bestämt oss för att vi skulle vara en av pensionärerna och spela lite Bingo Lotto ^^ hihi. så sagt och gjort.. men innan de var dags för det så åkte vi iväg och hämtade en jäkla massa banan kartonger. så nu är det nära, och nu är det inte långt kvar innan jag äntligen får flytta in i mitt nya hem... och gissa om jag längtar :) hehe..


men sedan bingo lotto, och så vart vi lite rastlösa, så vi åkte ut och kikade på lite allt möjligt, robin visade mig några saker som jag inte hade sett tidigare, och det är alltid lika trevligt. och även att det blev en gass och ett underbart samtal med Linnsan :) ... sedan hem, kikade lite på tv'n, och så somnade jag ytligare en natt väldigt utmattad och nöjd över hur mitt liv egentligen utspelar sig.. jag älskar detta, och allting runt omkring mig..


Imorse så var det bara att kliva upp, och vänta på att klockan slog 10, då kom det en tjej och tittade på lägenheten.. och det lät positivt i alla fall..
så nu ska vi ut oh försöka bestämma oss för tapeterna. så på återseende..

Lots of Love! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 8 februari 2012 15:36

Nu var det bra länge sedan jag skrev här faktiskt..Men det är bara för att jag håller på att få hjälp med den nya bloggen, så den är just nu under uppbyggnad. så därför jag inte dirket har någon lust i att blogga i denna.. men vad gör det då? :) hihi...

Av Louise - 3 februari 2012 20:48

Nu är det sådär länge sedan jag skrev igen! Skärpning Louise! :) haha! Men mycket har i alla all hänt sedan jag uppdaterade någonting sist! :) Älskade ungen Kim har fyllt ETT år, helt otroligt.. jag tyckte det var nyss Anna ringde och talade om...

Av Louise - 24 januari 2012 09:19

Vackan har rullat igång, och det med bravur! :) en mycket br start å denna veckan faktisk! :)Igår så kom Maja och Flippan hit och mös med oss, tog oss en promenad, mös på, snackade en massa skit och uppdaterade varandra i vad som hade hänt sedan vi s...

Av Louise - 21 januari 2012 15:16

Lördag redan, tiden bara springer iväg! Men just nu njuter jag av att det är helg igen och att jag får ha min stora älskling hemma också! inte bara lilla hjärtat. :) jag njuter med andra ord, man kan ju inte göra anna när man har sina underbara nära ...

Av Louise - 19 januari 2012 19:25

Den här gången tog det inte så himla lång tid inan jag var tillbaka, och tur är väl det. kanske går åt rätt håll. eller så är det bara en engångs grej. haha! ja vem vet? :) återstår att se helt enkelt... haha!Igår var en bra dag faktiskt, älskling oc...

Ovido - Quiz & Flashcards