Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg under december 2009

Av Louise - 2 december 2009 23:14

hem ljuva hem säger jag bara! brukar man inte säga: borta bra, men hemma bäst! och lite så känns det också! (:  fast ändå skönt på något sätt och komma lite hemifrån och slippa tänka en stund! ;b haha..


Men igår åkte vi till olivia och stefan igen, vid 4 tiden ungefär, då båda hade slutat jobba! och sedan fixades det med lägenhet och sådär, och så bjöd hon på middag! ;b tack för det hjärtat! <3

sedan pysslades det lite mer, och sedan blev det sängen, men pojkarna skulle då inte lägga sig ännu på ett tag, så då tog jag stefans plats i sängen, så pojkarna fick sova tillsammans på soffan ( som tur är, så är det ju en bäddsoffa, annars hade dom haft väääldigt mysigt! ) hahha... men men ! jag sov som den prinsessa jag är i alla fall... (:


I morse så vaknade vi faktiskt förvånadsvärt tidigt, klockan var runt 10 ;p hehe, upp och hoppa, in i duschen och iväg på lite ärenden, bl a till färila, hem liksom! hämtade strykbrädan, så hon kunde stryka gardinerna! så vi ändå kunde sätta upp dom i vardagsrummet (: och när vi kom tillbaka till lgh'n, så var rigmor och björn där! ;b, satte upp barbordet ( köket! ) , diskställ, nyckelskåpet och en massa annat...

Sedan kom det även upp en masa hyllor och sådant idag, så olivia blev nöjd i alla fall, heh! för nu kan hon ju börja pynta lite nu som hon vill ha det! (: hahah.. hon skiner verkligen som en sol så fort hon kommer hon kommer ihåg att hon faktiskt bor där nu! ;b haha.. hon är lycklig liksom! <3


Efter lite middag, tv tittande, glass-ätande, skitsnack och mys så åkte vi hemåt! jag kände att det var dags, eftersom jag ska upp tidigt imorgon! klockan ringer halv 8! ska ju åka till hudik imorgon på ett "möte" eller vad man nu ska kalla det, och kolla upp en massa olika saker! (: haha, ska faktiskt bli rätt spännande och höra vad dom har att säga! ;b, så lite ser jag fram emot det, fast egentligen inte! ;s hmm..


Men men, nu ska jag ta en ryk, borsta tändera och krypa ner i sängen! så jag orkar med dagen imorgon! för ska städas här hemma imorgon, och lovade olivia att komma förbi en sväng på vägen hem ifrån hudik också.. oj, mycket saker på samma gång nu!
nej, godnatt helt enkelt! (:
vi hörs imorgon igen, när jag har kommit hem! jag kommer med mer information då! ;b..

Puss o kärlek!   !!

Av Louise - 1 december 2009 00:33

Det blev lite ändrade planer idag, ingenting i stort sett blev som jag hade tänkt mig, men det blev ju ett bra slut i alla fall (: haha!


Jo, jag var ju ner på mitt "möte" eller vad man nu ska kalla det, och gjorde ett nytt test och en massa sådant, och det var ju positvit, precis som jag trodde! eller rättare sagt visste.. hmm, så det kom inte som någon överraskning direkt.. men men!

Efter det så åkte vi och handlade och sådär så ringde olivia och frågade vad jag och robin skulle göra på kvällen, och vi hade ju ingenting planerat! vi var öppna för i stort sett alla förslag, förutom att sitta hemma hela kvällen! haha!


och då sa hon att hon ville ha hjälp och flytta efter att hon hade slutat jobba, och självklart! jag har ju lovat sedan länge tillbaka! (: , så det blev till och åka hem och lga lite mat, och det var korvstoganoff och ris som stod på menyn idag! riktigt smaskigt ju.. och länge sedan vi åt det ;p haha.. Sedan bar det av ner mot ljusdal för att hjälpa till... och jag måste säga att deras lägenhet var väldigt fin faktiskt, med dom nya tapeterna och sådär, underbart! och olivia sken upp som en sol, för hon kunde säga att det var hennes lgh nu, hehe! söthögen där...

så imorgon ska vi dit och hjälpa till igen, ofc ! (: så det är väl egentligen bara det som är planerat imorgon faktiskt! ;p haha...


Nu har jag fått en tid i alla fall, så torsdag kl 9.30 så ska jag åka dit, och se vad dom har att säga! (: hoppas dom kommer med någonting nytt! ;b haha...

Hoppas på det bästa jag i alla fall.. (: som vanligt liksom...


sedan hade jag fått en komentar i det förra inlägget av amanda, men jag måste bara få fråga vilken amanda är det? ;p hehe...  eftersom det stod att du tappat bort mitt nummer, hm! så jag blev lite fundersam faktiskt! (: haha...
sedan ska jag svar på din fråga, det är ingenting speciellt allvarligt, det är någonting naturligt, som jag inte direkt vill gå ut med i bloggen just nu! (:   så kanske sen.. hehe!


Nej, nu är det sängen som väntar, för jag är hur trött som helst i hela kroppen!
men vi hörs imorgon igen! så godnatt och på återseende imorgon!

Puss o kärlek söthögar!   

Ovido - Quiz & Flashcards