Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 11 december 2009

Av Louise - 11 december 2009 19:25

Hallojsan!


jag tänkte bara passa på och önska er en trevlig fredags kväll, för det hade jag tänkt att ha, med bästaste vän såklart! <3 , hehe..

så nu har jag gjort mig i ordning, och ska åka in mot ljusdal för att mysa sönder! :) hehe!

Men ni vet hur ni får tag på mig, själv myser jag i en soffa med olivia på hotellgatan! :) ehe!

På återseende..
Puss o kärlek! <3

Av Louise - 11 december 2009 16:11

Ursäkta för min hemskt dåliga updatering, det har varit hemskt! ;s ,men men!

Igår så åt jag lite frukost/lunch, sedan var det dags för handbollen. och sverige vann den här gången mot danmark, men det hade varit bättre och vinns över tyskland, för n har dom inte gått vidare! "/ hmm. men men, inga sura miner för det inte? haha..


Efter det så hände det väl inte speciellt mycket, vi tog det lugnt! åkte hemåt en sväng för att hämta lite saker, eftersom robin skulle träna innebandy med jimmy och sådär! och så skulle pappa ha lämnat tillbaka ett busskort, så det fixade vi på samma gång! (: haha..   Sedan tillbaka till hybo och tog det bara lugnt en stund eller två, haha!


Pojkarna åkte och tränade innebandy, jag stannade dock kvar hemme och kikade på mamma's pojkar och paradise hotel, hehe! det var ju säsongsavslutning på mamma's pojkar, och jag tycker ju att 2 av dom gjorde fel val.. men men, inte jag som ska bli kär, eller ha ett så kallat " förhållande " med någon, när det bara är kameror runt omkring, men inte annars! nej tack! jag klarar mig bra utan det. men vissa pojkar har bevisat att dom tänder på äldre, dom som är där av fel anledning och den sista gjorde ju rätt (?) .. hmm, men nog om det!

pojkarna kom hem till mig vid 10 tiden ungefär, så satte dom sig självklart och spela poker, så jag fick roa mig själv en stund till.. haha! :) men inte gjorde det mig någonting...


Sedan somnade vi vid 5 tiden i morse, jag och jimmy i alla fall.. det var då vi stängde av tv'n, och då sov Robin redan för länge sen! haha..

I morse när vi vaknade så hände det inte så mkt, det har väl inte hänt så mycket därefter heller!

men jag och jimmy har spelat monopl på datorn också, haha! men för min del gick det inte alls bra, haha! men jag ska nog vinna över honom sen ska ni se... för ibland kanske jag vinner?  jag vann ju på fia med knuff igår.. :) ..


men nu ska vi äta pizza i hybo, sedan ikväll blir det IDOL och bästaste vän - olivia! för hela slanten! det älskar jag!  :) hehe.. så ni vet vart ni hittar mig ikväll.. jo just det, på hotellgatan, nermysad i olivias soffa! :) haha..


men nu ska jag äta.. så vi hörs senare!
PUSS & kärlek <3

Ovido - Quiz & Flashcards