Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 23 december 2009

Av Louise - 23 december 2009 15:55

Nu sitter jag i edsbyn, jag fryser som en tok faktiskt.. vet inte ritkigt vad det är med mig! men jag är ju så himla frysen av mig.. haha! men jag har lindat in mig i filten ( som vanligt när jag är här ungefär! ) haha!


Älsklingen och Siw är iväg och handlar! så snart blir det väl middag hoppas jag, för inte nog med att jag fryser - utan jag är hungrig också! :) det lät som om det skulle bli potatisgratäng ikväll, och det är hur gott som helst ju! :D - mums!

Även att vi var ivä och köpte 2 stycken bingo lotter tills ikväll, för siw ville spela på uppesittarkvällen! så vi köpte oss 2 stycken egna såklart.. se om det blir någon storvinst ikväll kanske? haha! :D   jag håller i alla fall tummarna ! :)

men snart kommer väl dom hem med lite mat, så ska hjälpa till ute i köket.. även att jag ska äta min första julskinks macka senare också !:D en utav dom bästa ju :) hehe!

men vi hörs nå senare!
puss o kärlek <3

Av Louise - 23 december 2009 09:55

Nej men god morgon onsdag! vet ni, ( eller klart ni gör! ) men det är bara EN dag var till julafton, är det någon mer än jag som är lite spänd? :p haha!
ja, även fast man är 19år så få man vara lite ivrig. haha, för vem älskar inte att öppna julklapparna under granen, kolla på Kalle Anka kl 3, äta godaste maten på hela året, umgås med familjen och ge & få en massa kärlek!  - ja, jag säger ju det! julen är underbar... haha :D



Det är första dagen på väldigt länge som jag har klivit upp klockan 9 och det känns väldigt ovanligt måste jag säga! huh.. men men, ändå rätt skönt.. har i stort sett precis klivit ut ur duschen, ska väl alldeles strax sminka mig också. hehe!

Och när jag har gjort det, så bär det av till Bollnäs ( inhandla en liten grej! ), sedan vidare till Rengsjö, där svärfar finns såklart! :) haha.. ska vara där hela förmiddagen, sedan åker vi till Siwan i edsyn senare ikväll! :) för middag och en massa mer mys :p  ...


Men nu kanske det är dags att göra sig i ordning? Klockan börjar ju närma sig 10, så det kanske är på sin tid  nu..
ja jag måste tyvärr säga hejdå den här gången!  men i will be back sugarpie! <3

Vi hörs senare!
Puss o kärlek!

 

" kom ihåg, juletider handlar om kärlek, kärlek, kärlek! älska varandra! <3 "

Ovido - Quiz & Flashcards