Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 29 december 2009

Av Louise - 29 december 2009 11:48

Sitter här och är super duper nöjd verkligen.. haha! :) jag har nyss varit en sväng till Stinsen med mamma, och har köpt en ny vinterjacka ( som jag pratade om igår! ) Men jag har verkligen letat efter den överallt känns det som, men nu är den i alla fall i min ägo.. och jag är verkligen glad för det folket! ^^ hihi...


Idag blir det hemresa, till snön, kylan, lill huset och alla godingar där uppe såklart!  :)

Så det blir lite frukost nu, sedan ska jag hämta upp Nathalie i Helenelund om 1 timme, sedan ska vi åka vidare mot Arlanda, där vi ska hämta upp Jennie! :) Sedan bär det av mot hälsingland! :) så kommer väl vara hemma runt en 7 tiden ikväll.. och det kommer bli great, imorgon ska det fixas lite innan nyår, jag har en känsla av att nyår kommer bli helt galet bra faktiskt, och det gör ju inte saken värre ska ni veta, snarare bättre!
just nu trivs jag som fisken i öppet vatten! :) hahah..

Nej, nu måste jag sluta svamla och äta lite frukost! men vi hörs kanske nå senare puddingar!! ha det bäst..


Puss & kram, skumbanan! <3

Av Louise - 29 december 2009 00:31

Hallojsan alla sötnosar!


Nu är jag tillbaka, efter en mycket bra dag :) helt underbart!! ^^


VI var ju som sagt till Stinsen idag, kikade runt lite, åt lite lunch! och snäll som jag är så bjöd jag ju alla på lunchen! :) hihi..

Efter en stund, så kom Nadja ( jennies mamma! ) och hämta henne, för dom skulle iväg och fira hennes morfar, hehe! 
då passade jag, lillebror och robin på att kika runt lite till innan vi lite senare åkte hemåt också!  Jag hittade ett par örhängen och sådär, även en jacka! men blev inget köp idag, så ska tillbaka imorgon och inhandla mig den ;D hahah!  kommer bli great, eftersom jag redan nu är kär i jackan.. och jag har ju liksom inte hittat någon tidigare som har fallit mig i smaken :) hihi.. men men !

efter att vi kom hem, så har vi inte gjort så mkt! jag ville överraska mamma så jag städade lite åt henne, ja jag vet jag är snäll ^^ så jag städade hennes badrum & kök, och hon blev väldigt glad när hon kom hem.... duktiga jag!

annars har vi inte gjort någonting, myst, kikat på tv'n och spelat lite kort bara :) haha


Imorgon blir det hemresa, ska hämta upp Nathalie i helenelund klockan 1, sedan mot arlanda och hämta upp jennie vid 2 tiden! sedan blir det hemåt mot snön, kylan, alla godingar där hemma och självklart lilla huset vårat och kissemissen våran :) hihi..
så kommer bli great!

men nu ska jag ta och spela lite sims 3, sedan krypa ner i sängen!
så godnatt!
puss o kärlek!

Ovido - Quiz & Flashcards