Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 7 december 2009

Av Louise - 7 december 2009 00:00

Söndag igen! och det måste ju vara den tråkigaste dagen på hela veckan? men jag har faktiskt, för en gångs skull haft en helt okej söndag! och även att det är andra advent också! (: hehe.. men jag vaknade i morse, och då var det ju bara ringa och kolla om lillebror vr vaken, och det var han tydligen! - fövånande, men han var uppe ! :) otroligt faktiskt!! ;D


sedan började klockan närma sig 1, och glenn skulle få lite mat i magen, så det fixade vi, sedan så skjutsade jag ner honom till tåget! :) och vi satt även och mös vid köksbordet och pratade med varandra och jag mådde bara bra! jag älskar min lillebror! <3 ... Och så var det ju dags att skjutsa honom till tåget, eftersom han då skulle åka tillbaka till Falun igen! :(, och det tycker jag inte om, men som tur är så har han ju jullov snart, och då kommer han hem till mig igen! och det gör mig bara otroligt glad! :D   nej, överlycklig är nog ett bättre ord! :D haha..


Hem efter det, och jag började ta tag i disken, för det var på tiden i alla fall, hehe! :) och sedan tände jag även det andra ljuset i staken på köksbordet! ;) jag tycker att det är väääldigt trevligt i alla fall.. :)   Senare, när jag väl var klar med mitt! så tog jag med mig Robin upp till Ica, så var det dags att fylla på skafferi/kylskåp hemma också! för det behövdes verkligen.. känns ju som om vi inte har ätit hemma på hur länge som helst! haha, men idag var det dags, och det var jag som fick laga mat idag, och det som var på menyn var: köttfärslimpa, sås & potatis!  och jag är ju en mästerkock ju! haha! :) underbart gott var det ju i alla fall...

och efter det, så har jag bara småplockat och sådant nödvändigt här hemma... lite senare på kvällen så kom även bästaste mattias hit och fikade lite med robin, och då fick vi ju nyta för pepparkakorna och lussebullarna som vi fick med oss hem igår också! haha... sedan åkte han, framåt 9 tiden eller sådär.. och jag har sedan dess bara suttit i soffan och njutit av livet i största allmänhet ! :)  det känns helt underbart just nu, jag svävar bland högre krafter !! <3


Men nu ska jag gå och lägga mig! :) imorgon ska jag ner på ljusdal och fixa lite, och även åka förbi stefan och olivia, då stefan fyller år imorgon..


men vi hörs imorgon igen! godnatt och sovgott!
Puss o kärlek! <3

Ovido - Quiz & Flashcards