Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 21 december 2009

Av Louise - 21 december 2009 19:19

hej alla glada människor!

just nu sitter jag hemma hos olivia & stefan och vi har just haft vårat julklappsbyte, vilket jag tycker är himlans mysigt! att få lämna över en julklapp till en kompis är underbart... :)   Hon blev glad för sin,  och jag kan säga att jag blev otroligt lycklig för min! jag fick min tavla som jag har tjatat om jag vet inte hur länge ju! :) haha, så tack så himlans mycket säger jag till olivia & storebror som hade köpt den åt mig.. så nu vet jag vad jag ska göra ikväll - jag ska spika upp den ! så ska jag titta på den väldigt länge, och känna mig nöjd att den äntligen är i min ägo! :) haha.. det ni! ^^ ..


Har även lagt upp lite bilder på face, om mina och olivias roliga pepparkaksbakning, så kika på det gott folk tycker jag ! ^^, ... thihi, jag skiner upp som en sol varje gång jag kikar på bilderna! för det gör mig glad...

och jag kan säga att jag är på så himlans mycket bättre humör just nu än jag var innan jag åkte hit, för jag och olivia har kikat runt lite nu, och snackat en massa! :p haha...  ungefär precis som vanligt, och jag kan säga! detta gör mig lycklig...! UNDERBART...   Du har gjort min kväll gumman, bara så att du vet! keep up the good work..  sen är ju frågan om du lyckas, men idag gjorde du ett väldigt bra jobb i alla fall, lilla gumman! :)  jag älskar't...


Jag och älsklingen ska väl snart åka hemåt antar jag, han ska fixa lite med bilen, eftersom han har fått en besiktningstid imorgon! :) så nu ska vi se hur det fungerar med bilen! ;p haha, jag tror dock inte att den kommer gå igenom, men det är ju sådant som märks imorgon! :)

vi måste även iväg och inhandla den absolut sista julklappen! :) hehe, och på onsdag så ska vi åka till svärfar först och fira lite jul där, sedan på kvällen ska vi vidare mot edsbyn till svärmor och fira lite med dom där! :D tror dagen kommer bli great, även att självaste julafton kommer bli toppen, firas med dom jag älskar, förutom mamma & mormor! men det blir juldagen..


nej, nu har jag suttit här på tok för länge, så nu ska jag passa på att vara lite social :) haha..

Men det kommer ett inlägg senare ikväll, var så säkra på det babes! :)
vi hörs senare då!


puss o kärlek!    


"glöm inte bort att sprida kärlek till dom som förtjänar det, för imorgon kan det vara försent!"

Av Louise - 21 december 2009 15:35

En ny dag med y möjligheter! så ser jag p den här dagen i alla fall, även fast mina tankar är någon helt annanstans än vad dom egentligen borde vara! "/ och det känns faktiskt lite halv jobbigt om jag ska vara ärlig, men men! det är ju inte direkt någonting jag kan göra åt!


Inatt har jag i alla fall fått min skönhetssömn ( som varje natt! ) , och även varit och vandrat runt i dom vilda drömmarnas land, och det var underbart! tänkt om drömmarna blir verkligen, alla drömmar alltså... just nu vill jag bara att denna ska bli sann! :D haha  det hade ju inte varit helt fel ska ni veta... ;p hahahahha...    låter i alla fall underbart i mitt huvud.. :)


om ca 1-1½ timme så ska vi åka ner mot ljusdal och Olivia, det ska bytas julklappar idag, fikas, mysas, snackas skit och bara må bra en stund! :) haha ... jag ser fram emot det faktiskt..


I morse var det en kille ifrån Bollnäs som väckte mig, haha! :) han ville att jag skulle jobba på juldagen, men jag åker ju till mamma då, så blev ju lite jobbigt! och jag blev tvungen att tacka nej just då.. men jag skulle ringa efter nyår, för han hade jobb åt mig! och det är inte helt fel ska ni veta! :b , underbart faktiskt! =) haha..



Nej, nu orkar jag inte det här längre, jag är inte på så himlans bra humör just nu, men kanske blir det till kvällen? :) hahaa..

men vi hörs senare istället, nu blir det middag!
Puss hejs! <3

Av Louise - 21 december 2009 01:27

Hemma sedan en stund tillbaka! (: hehe

kvällen har varit ritkigt trevlig! Efter middagen så åkte vi neråt mot Ljusdal och hem till Olivia och stefan, men hon var på jobbet så bara han hemma! men jag fick i alla fall bulle och saft, så jag blev ju nöjd om man säger så! ^^ haha.. men men, ibland krävs det inte mycket för att göra ett barn lycklig? eller hur? hahaha..


Så även fast kvällen har varit upp och ner, både i humör och annat så har den varit bra.. men den kan ju inte vara annat i Olivias sällskap ( då hon slutade halv 10, och kom hem :D ) hihi. så det blev bra! vi sjöng lite lips, och sådär.. fulade oss, och bara mådde bra! ^^,



Sedan vi kom hem så har jag väl egentligen inte gjort så himlans mycket, jag har duschat, body- & face scrub, otroligt skönt ska ni veta! :)  babylen hud är ju så himlans skönt ^^, .. thihi!!

Och nu sitter jag här, ska alldeles strax ta mig en ryk, borsta tänderna och krypa ner i sängen! :)
vad är planerna för imorgon då? - jo, ska fixa lite här hemma med sådana små saker som måste göras! och sedan ska vi åka till Olivia och mysa vid 5 tiden, för det ska bytas julklappar, snackas skit och bara mysas lite.. inte helt fel det ska ni veta! :) jag bara älskar't ..  hahaha..



jag har bara en sista sak att säga, och det är riktat till en speciell person!
jag vet att du sitter och läser mig blogg! men jag förstår inte riktigt varför du beter dig som du gör? du ska väl i alla fall vara mogen nog att inte sjunka till bebisnivå??
Vi är ju lika gamla, eller om det bara skiljer något år! men ändå.. grow up!!!

och det där med att sprida rykten har jag aldrig riktigt förstått mig på, skit i dom och gå vidare med ditt liv.. du vet väl ändå vad som är sant och inte?  


men nog om denna människa, egentligen inte ens väd att lägga tid eller ork på! men det är svårt att låta bli ibland ska jag tala om för er! haha, för man blir ju nästan lite besviken på personen i fråga, eller är det kanske föräldrarna som gjort ett dåligt jobb med uppfostran?  "När du undervisar din son/dotter, undervisar du också din sonson/dottersdotter" , inte sant? hmm. tänk på det!

och denna gång, eftersom jag vet att han/hon läser min blogg dagligen så kanske du förstår att det är riktat till dig.. men men.. orka lägg mer energi!


nu är det så att jag ska krypa ner i sängen bredvid robin, för att få lite skönhetssömn ;p haha.. Men på återseende imorgon ( elle senare idag rättare sagt! ) ..
Godnatt & sovgott, dröm dina vildaste drömmar! det gör jag ^^ thihi..


Puss o kärlek! <3


"Om du vill bli älskad, älska själv" , och älska rätt - med hjärtat...

Ovido - Quiz & Flashcards