Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 10 december 2009

Av Louise - 10 december 2009 13:11

Hejsan hoppsan..

en ny dag, och jag känner mig faktiskt riktigt  bra idag, och det gillas ju skarpt måste jag erkänna! (: haha..


Jag somnade inte förrän klockan 4 eller någonting i morse, haha! Men det var för att jag och bror kollade på Iron Eagle! - en riktigt bra film faktskt! (:


men efter det somnade jag som en stock, och jag har verkligen sovit ur bra som helst.. det var efterlängtat i alla fall, hehe! det blev en bra dejt med john blund..


I morse vaknade jag, sedan tog det väl kanske 15 min eller sådär, så ringde robin och sa att han var klar i skogen, hehe! så han kom hit och nu är han också här, pojkarna sitter just nu och spelar poker, och jag väntar på att klockan ska bli 2 :) då det är dags för handboll idag igen, fast idag är det sverige-danmark! :B haha..  så nu hoppas jag att dom gör bättre ifrån sig än vad dom gjorde när jag kikade sist, igår tror jag? haha.. har inget minne kvar heller känns det som..


men men, vi ska bli bjudna på middag här ikväll, undebart! det var jätte länge sen, så ska passa på och busas med Kim också! :D  kommer bli  great..

Nee, nu ska jag äta lite och sådär! sedan ska jag kika på handbollen!

Puss & på återseende. <3

Av Louise - 10 december 2009 00:54

Nu är bonde söker fru slut för ett bra tag sedan, och det har hänt lite i alla fall, så är numera inte lika uttråkad i alla fall :) vilket känns skönt! (: haha..


Efter bonde söker fru som komm mattias förbi en sväng, på en "minidate" med robin, haha! med lussebullar & kaffe! :)
Och då bestämde dom sig även för att åka ut och jaga tillsammans imorgon bitti, och då kände jag, - jaha, vad ska jag hitta på då?

vill ju liksom inte sitta alldeles ensam hemma hela dagen utan bil och inte göra någonting! Så jag ringde storebror, och sa att jag ville sova hos honom, och leka med honom imorgon! :)  och självklart.. han kom till färila och hämtade mig, men vi blev kvar ett bra tag, kom ifrån färila vid halv 12 kanske, och då ringde jag honom vid 10 tiden! :D haha...


Men men, det var trevligt att sitta  hemma och prata med pojkarna mina också, det enda som fattades var några stycken! :) haha.. men men, det får man ta igen senare? eller hur.. :D haha..


Så nu som sagt är jag i Hybo, hos storebror! ligger i sängen för tillfället och kikar lite åp tv'n, men så var det ingenting bra! så jag passar på att blogga lite istället! :) eftersom ni väntar tålmodigt på ett nytt inlägg, och är lite nyfikna! ;D haha.. visst då?


Men nu är det såhär, det blir lite skitsnack med bror nu, sedan ska jag faktiskt blunda lite, och försöka ha en riktigt bra dejt med john blund inatt! :) hehe..

så vi hörs imorgon istället sweethearts! :)
godnatt o sovgott - dröm era vildaste drömmar!

Puss o kärlek.   

Ovido - Quiz & Flashcards