Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 18 december 2009

Av Louise - 18 december 2009 21:29

klent med uppdatering igår ju, ingenting rättare sagt!
jag kunde inte logga in på bloggen igår, så det blev såhär! men men, det bjuder jag allt på :)

idag får ni en kort uppdatering i alla fall...

Mamma åkte hem igår och det känns lite tomt, men men ! nu är det bara 1 vecka precis innan jag får åka ner till henne! :) mys..


orka inte berätta så mkt om gårdagen, för det hände i stort sett ingenting direkt, jag städade på lite och var duktig hemma! så jag fick några extra pluspoäng igår - duktiga jag ! :D haha...


men idag, har jag bakat mina saffrans muffins, som jag har tjatat om att jag ska baka, men nu är dom klara i alla fall.. och lika goda som varje år, men den första ä ju alltid lika goda, och i år gjorde jag ju dom till och med glutenfria, det ni! :) hehe



Sedan har vi åkt till storebror, vi käkade pizza, sedan bjöd jag lill kim på en muffins, eller ja rättare sagt 2 faktiskt :) och han sa att dom va goda, oh det är ett bra tecken! ;D haha.. så det gillas faktiskt! ^^   Nu sitter vi här, ska alldeles försöka hitta på någonting.. (: , åka ner på ljusdal en sväng tror jag, har ju lovat att träffa Sassa, ätligen! det var ju inte igår kan jag lova! :P haha..


men men, nu ska jag hitta på nå!
Ha en bra fredagskväll!
Puss på er! <3

Ovido - Quiz & Flashcards