Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 20 december 2009

Av Louise - 20 december 2009 15:32

Söndag, 4e advent, 4 dagar kvar till självaste julafton och så himlans mycket mer! (: haha..


Igår åkte vi neråt på ljusdal en stund, och det blev en trevlig kväll, tack till er inblandade, framför allt olivia! <3

Kom hem 04.45 ungefär, och vad hittar inte robin då rå? jo, självklart! katten sitter och stirrar på en mus och bara fnyser ;p haha..   Men lillebror och robin fångade den i alla fall, och släppte ut den, äckliga lilla mus!! USCHA! Och hur gör man för att dom inte ska komma in? någon som vet det då.. :s ...  men men..

jag somnade i stort sett så fort jag lagt huvuet på kudden, hehe! så himlans skönt att få sova i sin egen säng igen - underbart! ;b .


Just nu sitter jag inne, bara 19 grader när jag vaknade i morse, och det folket - är kyligt !! ;p haha.. men nu håller jag på och eldar för fullt, så nu är det varmare här hemma i alla fall! (: så jag fryser inte, Robin är ute med snöslungan! duktig han ibland ju! <3 . thihi..


Jag undrar dock vad denna dag har att erbjuda, funderar på om man ska åka ner till Svensson och fika lite? han sa det igår i alla fall, så det tål att tänkas på! :) hehe! Bullar och saft till mig är aldig fel...
Även att jag sitte här och längtar till Nyår! sjukt mycket, jag tror det kommer att bli great! (y) . Nattis kanske kommer upp, och det gör väldigt glad faktiskt.. så jag håller alla tummar jag har, och hoppas att hon kan komma! :D underbart!!


Nu däremot så tänkte jag gå och kika i frysen, och se vad det blir för middag idag! :) hehe, men på återseende sötnosar!
PUSS & kärlek,      !!

Ovido - Quiz & Flashcards