Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 25 december 2009

Av Louise - 25 december 2009 20:54

God kväll alla söta! :)


jag hoppas att ni alla har haft en bra dag! för det har jag haft! (: , just nu är klockan bara några minuter i nio, och jag är faktiskt sjukt trött.. helt otroligt. hmm... men det får man ju faktiskt vara efter 2 stycken sådana dagar.. hahah!!!


Imorse klev jag upp, duschade och gjorde mig i ordning! vid 2 tiden kom mormor, undebart tyckte ju självklart jag.. det blev lite julmat ( och ni som känner mig vet att jag älskar julmat! ) haha.. bästaste på hela året nästan, i alla fall i matväg om man säger så.. ;p hihi...
Vi har mest suttit vid köksbordet allihopa och pratat en massa strunt, men det är alltid lika mysigt ska jag tala om för er! för jag har ju världen bästa mamma & mormor! inget snack om saken ju! <3


Just nu tog jag en liten paus ifrån köksbordet, då jag som sagt är väldigt trött! haha! :) men sitter just nu i soffan med datorn och kikar på tv'n lite halvt samtidigt.. men ibland får man ju göra det också ^^, så det så!


Lillebror har tjatat hela dagen om att han vill ha skjuts till Jennie, men det funkar ju inte, då vi alla andra 4 som har körkort har druckit någon form av alkohol! (: haha.. så det fick vänta tills imorgon..


Imorgon ska vi då åka och se om vi hittar någonting snyggt!
jag hoppas absolut på en ny vinterjacka, nya vantar och någonting snyggt att ha på nyår.. allting annat ( om det blir nå!) är bara en bonus! haha, men detta är i alla fall vad jag är på jakt efter just nu.. ;p hihi...


Fick även klart igår att Nattis kommer upp och firar nyår med mig i Ljusdal, och det gör mig bara extra glad, kommer bli kanon bra på nyår tror jag! med olivia och alla andra! GREAT... jag ser verkligen fram emot detta!
just nu vet jag dock inte vilken dag vi åker hem, beror lite på faktiskt.. men någon gång mellan söndag-tisdag! :) haha.. underbart enligt mitt tycke :D ..


Nej, nu ha jag ingen lust att skriva nå mer, så får se om det kommer någonting mer ikväll, annars hörs vi mer imorgon!
PUSS & KÄRLEK!   

Av Louise - 25 december 2009 11:46

Godmorgon juldagen!     :) hehe


idag är en ny dag, och jag mår toppen! som aldrig förr faktiskt ;p haha.. men men, vad beror det på? huh?.. känn på den ni ^^, ..


Just nu sitter jag här, har väl nästan precis vaknat, men sitter i pyjamasen fortfarande (y) hihi, och ska alldeles strax hopp in i duschen och göra mig lite i ordning!! ska även testa båda julklapparna som jag fick av robin! :) haha.. så får se om det fungerar, men det tror jag nog ska ni se...


Mamma är iväg och skjutsar jimmy till tåget, Älskling lägger patians (stava?), Lillebror sover fortfarande! och det bästa, Mormor är alldeles strax på väg hit! :D YEEEES


Nej, nu är det ju såhär, jag har inte tid med det här egentligen! :) men vi hörs någonting senare under dagen, då jag måste gå och göra mig i ordning! :b haha..
Men på återseende sugarpie! :)
PUSS & KÄRLEK    

Av Louise - 25 december 2009 02:07

Har ni alla haft en bra julafton? det har verkligen jag haft, över förväntan faktiskt, har varit sjukt mysig! :b hehe.. så tack till lillebror, pappa, älsklingen & farmor för alla julklappar, myset, pratet och allting annat! :) haha.. 


fick en massa fina klappar också, fick det jag önskade mig av Robin också - tack älskling! jag älskar dig, precis för det du är till mig, min sambo, bästa vän, partner och stora kärlek! ja, allt egentligen! du är min andra hälft! :) <3 ..
Även att jag fick en massa fina klappar av farmor och pappa och lillebror också.. underbart! jag är sjukt nöjd som sagt! hehe.. och jag hoppas också att ni alla andra har haft en kanon bra dag/kväll? :)


Nu däremot har jag överraskat mamma rätt rejält, och de var sjukt roligt! :) haha!

så nu är jag hemma, med andra ord i sthlm! det är här jag mår som bäst! thihi.. men men! vi åkte i alla fall ner hit på kvällen såklart, och så ringde jag till mamma när vi var vid hennes jobb ( vilket är 4 minuter hemifrån henne! ) ..


Jag - Honey, I'm home!

Mamma - No, you are not!

Jag - Jo, jag är vid ditt jobb nu! så vi syns snart!

Mamma - VA? skojjar du med mig? är du söt eller?
Jag - Nej, jag skojjar inte! jag är hos dig alldeles strax! och klart jag är söt! ALLTID ju!

Mamma - jaha, okej! ni skulle komma imorgon ju! med bussen!
Jag- Ja, vi sulle komma på juldagen! och nu är vi här! haha.. men med bil istället!

ja, ungefär så lät det när jag pratade med mamma förut! thihi..

Så jag väckte henne, förlåt för det! :) men puss på henne ändå..


Nu har vi myst en stund, kramats pratat och sådär! men det får bli mera av det imorgon! för nu är vi alla så himlans trötta! så nu ska jag mysa ner mig med älsklingen och sussa lite, skönhetssömnen vet ni! :) det behöver ju alla! ;b..
och imorgon när jag vaknar upp så är jag hemma, och jag stormtrivs bara med tanken! :) haha..
och jo, världens bästaste mormor kommer imorgon också! och det gör mig extra glad! YEEES!


nej, nu ska jag sova, så det går fortare tills jag får träffa mormor, och mysa sönder mamma lite till!

så jag säger godnatt nu, efter en väldigt lång, bra och minnesvärd julafton ( den bästa på länge faktiskt! ) haha.
hörs imorgon!
PUSS o kärlek! <3

Ovido - Quiz & Flashcards