Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 6 december 2009

Av Louise - 6 december 2009 12:37

Godmorgon världen! (: haha , eller ja man ska inte säga godmorgon såhär sent, men idag blev det faktiskt en sovmorgon! ;b haha...


Men nu är jag vaken i alla fall, glenn har just kommit in, och han ska väl ha någonting i magen antar jag , sedan är det dags att åka ner mot ljusdal, eftersom han ska åka hem till falun idag igen! så ska skjutsa honom dit! :)hehe

sedan efter att jag har släppt av honom där, så ska jag ka upp till olivia en sväng också och hälsa på...  blir inte nå pepparkaks-bakning, fö rhon måste baka bullar och tårta och en massa sådant, eftersom stefan fyller år imorgon! ;p gammelgubbe där! (: haha..'


men nu ska jag ta mig i kragen och sådär, men jag återkommer nå senare...
puss så länge! <3

Av Louise - 6 december 2009 00:15

Hemma igen, eller ja har varit det ett bra tag faktiskt! (: haha.. men har kikat på någon film som jag fastnade för på tv'n, den var i alla fall hyffsad, men ingenting jag skulle vilja se 2 gånge om jag säger så ! (: mohaha..


Men sedan sist så har det väl hänt lite i alla fall, vi bakade ju som sagt idag, och det blev: - lussebullar, pepparkakor, knäck, ischocklad, bullar och en massa gott ! (:  så det har verkligen varit hur mysigt som helst.. tack så hemskt mycket för bra dag!  och jo, jag lovar att ni ska få se bilder sedan också, imorgon kanske? haha..


Sedan efter att vi hade bakat och sådär, så bestämde vi oss för att åka hemåt! så vi åkte via bollnäs hem, och så träffade vi på stucka en sväng, han är ju bara för söt, nallebjörnen min! :) <3 haha.. sedan så efter en liten stund, åkte vi vidare mot ljusdal och där träffade vi bästaste tiaz, storebror, fia, stina och några till... Hämtade pappas bil, och så åkte vi hemåt efter en liten stund och lite skitsnack, och även efter att pojkarna hade rullstartat tiaz 360, jag säger ju att min är mycket bättre än din, right? ;b haha, shi fick du! :)...


Och nu sitter jag som sagt hemma, ska alldeles strax krypa ner i sängen hade jag tänkt mig, är lite sliten! och imorgon ska jag ju skjutsa glenn till tåget och sådär, och så står det pepparkaks bakning på menyn imorgon igen, fast denna gång med Olivia! :D


Jo, just det , hade fått en komentar av Pelle också:   Nej, jag är inte riktigt klok, men som sagt! det fungerar inte riktigt med en sådan pappa som jag har heller! haha.. Puss på dej med, och ha det kanon bra! :)


Nej, nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i sängen! så godnatt och sovgott sugarpie...


Puss o kärlek!

Ovido - Quiz & Flashcards