Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 9 december 2009

Av Louise - 9 december 2009 19:47

Godkväll...


nu sitter jag här igen, men som en väldigt uttråkad människa istället! (: haha..

Noppade ögonbeynen i morse, sedan fick jag äntligen upp robin ur sängen, när klockan började närma sig halv 2 ungefär.. hmm!  men men,  jag fick även på mig lite kläder! haha..


Upptäckte att det var handboll på tv'n, och det måste jag säga är ganska roligt att titta på... så jag kikade lite, men självklart lyckades jag somna! och det var ju inte så smart gjort.. haha! men robin väckte mig vid 4 i alla fall, snäll som han är! (: .. och så åkte vi iväg och handlade, sådana där nödvändigheter liksom!
Hem och lagade mat, och idag var det vitlökskyckling, ris & sötsur sås på menyn! :) MUMS! ^^ haha...


Sedan ringde kim, söthögen! och frågade om han fick komma och hälsa på! och självklart! så storebror och kim kom hit en stund! underbart... ;b haha.. men nu har dom åkte, för dom skulle skjutsa hem fredrik.. och nu ska jag alldeles strax kika på bonde söker fru, men vad händer mer ikväll då??
Leka lite mer med storebror kanske? :D jag hoppas på någonting i alla fall, eftersom jag nu mera är väldigt uttråkad! haha! :) men men, vi får allt se vad som händer...

men nu ska jag kika på tv...
hörs senare..
Puss o kärlek! <3

Av Louise - 9 december 2009 12:35

Hejsan hoppsan!  :)


jag känner fortfarande glädje i hela kroppen, och jag måste säga att det är en underbar känsla, helt otroligt! :) haha..

Uppe med tuppen i morse i alla fall, och det var ganska länge sedan jag var det! ;p, så skönt att komma upp lite i vanlig tid i alla fall...

Men har som sagt, hunnit äta frukost, duscha och dona lite! nu ska jag bara noppa ögonbrynen! :)..

Sedan ska jag väl försöka få upp min sambo ur sängen, kan väl inte sova bort hela dagen? hahahah...


Neej, nu ska jag ta tag i det här, och jo jag kanske ska klä på mig lite? kan ju inte springa runt i morgonrocken hela dagen! haha..
men men.. vi hörs senare söthögar!!

Puss o kärlek!! <3

Ovido - Quiz & Flashcards