Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 19 december 2009

Av Louise - 19 december 2009 19:59

Godkväll, nu är det ju så att jag sitter här igen! på en lördagskväll, är det inte tragiskt? haha... men har för tillfället ingenting att göra heller, och det är ju lite tråkigt! ;p


Men sedan sist har det väl egentligen inte hänt så mycket om jag ska vara ärlig, jag var social med pojkarna! sedan fick dom nå ryck och börja "bråka/leka" med varandra! haha, och dom är ju inte ritkigt klok, men det vet vi allihopa! Men jag älskar er pojkar i alla fall <3 , thihi...

Sedan så kom andre hem, gjorde mat! och idag bjöds det på nachos, mumma! mycket gott.. så man blev mätt idag också, inte helt fel det inte! :) hah..   Sedan han jag typ inte me än och äta upp så ringde Fransen till mig och ville ha hjälp med en sak, hans bil stod uppe på IP, med nycklarna i ( dom går ej att ta ur, så nu slipper ni fråga varför! ) haha.. -  Hjälp mig, någon kan sno min bil! nycklarna sitter i! snälla Louise!?  hihi men men, och han hade ju druckit alkohol, så han fick inte köra! så jimmy skjutsade upp mig på Ljusdal så jag kunde köra hem hans bil till Thomas och Brink!:D haha.. söthögen blev jätte glad när hans bil kom dit, och det tror jag det ;p haha. men men ! ^^, .. så nu slipper någon ta bilen ifrån honom.. stackarn! det är ju inte lätt när det är svårt har jag hört? ;p


Sedan blev vi kvar där en liten stund och pratade lite, och det är inte helt fel.. :) hehe! fick sig ju ett gott skratt, som vanligt med dom i sällskapet! ;b ..


Efter en liten pratstund med alla pojkarna, så åkte vi hem till hybo igen.. och jag har just kollat på Happy Feat som gick på kanal 5, och den är ju bara för gullig tycker jag ! :p haha.. + att man tänkte på mattias lite, hihi! eftersom han älskar pingviner! <3 .


Nu sitter jag här, är på väldigt humör! FAAAN... Det ska då alltid bli såhär, men varför egentligen? det irriterar mig så himlans mycket.. e det inte mitt liv?? nja, jag orkar snart inte.... skit också..

men jag sitter även och funderar på vad som händer ikväll, någon som har något bra förslag kanske? ;p haha..

Nej, nu måste jag sluta!
Puss & på återseende! <3

Av Louise - 19 december 2009 13:57

Det blev ingen mer uppdatering igår, men men ! det är smällar man får leva med! jag var ju så hikmlans trött när vi kom hem igår, och min mage eller kroppen över huvudtaget ville väl egentligen inte ens som jag ville! men det verkar vara bättre nu i alla fall! (: haha..


Jag sa ju igår att jag skulle hitta på någonting, hehe! och det gorde vi! åkte neråt mot ljusdal, skulle träffa bästaste och sassa bland annat! ;b haha, underbart!
men det blev ju självklart så att man träffade en massa flera underbart folk - som vanligt! <3


Vi åkte runt lite, träffade sassa, fransen, korvar och några flera! kramade av mig lite, så jag blev nöjd inför kvällen! :D hahah..
sedan skulle jag testa mitt eget liv, för jag satte mig i stefans bil, haha! och det är första gången sedan han fick körkortet, och det ni.. haha, det är ju ett tag sen.. ;p   och dum som jag är, så passar jag på att testa livet när det är halt, 26 minusgrader och ganska mycket snö ute, och ni vet - bakhjulsdrift !! hehe...

men som ni kanske märker så är jag ju vid liv fortfarande, och det var inte så himlans farligt måste jag erkänna! :) hehe. men han fick ju bensinstopp efter en stund, och sedan kom polisen, så kanske därför jag fortfarande är vid liv? nej, nu ska jag inte spekulera nå mer i det... (: ..


Sedan så skulle olivia skjutsa hem Emma och 2 kompisar, så jag följde med henne, så hin slapp åka själv! :) hehe!
Sedan gjorde hon även min kväll, när vi tog oss en lliten roadtrip, sådär vid klockan 3 eller någonting.. haha, men jag blev lycklig och skrattade som aldrig förr ! (:  det ni.... jag blev som ett barn igen, och även att jag sa att sassa skulle tänka på mig när jag sjöng en låt, och det gjorde han tydligen (?) haha, sötnosen!! :)

sedan hade vi lite allsång, men han kunde ju nästan inga låtar, vi måste nog öva med honom skulle jag tro ;p  haha...Pratade lite om våra vilda partyn och sådär, så man fick sig ett gott skratt.. underbart med bästaste sällskapet liksom.. <3


Sedan bar det av mot ljusdal igen, skjutsade hem Jessica!!

Och efter det s ba det av hem till hybo och sängen för att sussa, men jag lyckades inte ritkigt med det, hehe! för jag fastnade framför tv'n, och kikade på klockan sista gången vid 6 tiden i morse... så jag somnade väl strax efter det..


Så nu har jag varit vaken ett bra tag, vaknade faktiskt tidigt!
Gick ner och duschade och donade! käkade frukost och sådär!
och nu sitter jag här igen!


Men tänkte vara lite social med mina pojkar nu!
så vi hörs senare!
Pussis ! <3

Ovido - Quiz & Flashcards