Mina tankar i bokstäver!

Direktlänk till inlägg 21 juni 2010

Small update...

Av Louise - 21 juni 2010 12:19

Ja, det har varit dålig uppdatering! men jag har faktiskt inte suttit vid datorn över huvudtaget under denna helg i stort sett. har haft bättre saker för mig! (:  haha.


I fredags när hjärtat hade åkt iväg och fiskat så hade jage n mysig hemmakväll för mig själv - otroligt skönt faktiskt... Och så gick jag och la mig rätt så tidigt då jag var trötter ;p var till och med så trött att jag inte ens hörde när Robin kom hem vid 1 tiden. men så kan det vara ibland. (:


I lördags så vaknade jag efter en skön sovmorgon..
Gjorde oss i ordning, åkte och handlade inför kvällen. och ringde även och väckte min älskade lillebror så han kunde kliva upp och göra sig i ordning! :D
Efter att vi hade handlat och sådär så bar det iväg mot Färila, där pussades och kramades det på bästaste lillebror - som jag har saknat honom. han är ju den bästa! jag älskar dig babybrother <3   Och efter någon timme så åkte vi vidare, och denna gång till Tallåsen där vi skulle grilla och dona med Lars, Mathilda och lillprinsen Theo ! ;b .   Åt jätte god mat, och bara mådde bra, och sedan när klockan närmade sig halv 9, 9 någonting ? så bestämde vi oss för att packa in oss allihopa med vagn och doningar i bilen och fara ner på ljusdal och kika lite på crusingen :D .    Gick runt en stund och Theo blev helt till sig när han såg alla bilarna. haha! han tyckte att det var hur roligt som helst (: ..


Efter tag så började det regna hur mycket som helst - uscha! och även efter ett tag så började det hagla - INTE OKEJ såhär i Juni.. nej nej.
men vi ställde oss under tak i alla fall.
Men men, strunta i skitvädret. jag hade trevligt i alla fall. trots att det blev vääääldigt blött. Men träffade en massa godingar.  orkar inte skriva upp alla här, ni vet vilka ni är  - och tack!    <3

Kom hem till Bollnäs vid halv 2 tiden ungefär, hur trötta som helst. så orkade inte stanna var ute en stund, så vi åkte hemåt istället och slocknade båda två ;p haha.


Igår så vaknade vi av att Thomsson ringde och väckte oss. haha.

Upp ur sängen och så fick robin nå ryck att det skulle städas, så det var ju bara till att äta frukost, så man orkade - och sedan bara hjälpa till :D haha.
men men, det blev ju fint här hemma i alla fall och det är väl huvudsaken. right?

Efter ett tag kom Therese och Linn och hämtade upp mig, då blev det en glass påstatiol, och sedan hem till Linn och spelade något kortspel - kommer inte ihåg vad det hette. men det var rätt så roligt när man väl förstod sig på hur det fungerade (: haha. Tess åkte hem och käkade och när hon kom tillbaka så hade hon Malin med sig också! :D trevligt. så vi satte oss alla 4 och spelade (: haha.


Efter ett tag så skulle vi ut och kika en sak, och det var som det var. bilen stod där. hm.   Även att Malin Källänge kom förbi också. sedan följde hon med tillbaka till Linn en sväng, och sedan åkte hon hemåt.. :p

Vid 9 tiden så var Malin S hungrig så ner på max så hon fick äta, och efter det så var vi så himlans trött så vi åkte hemåt istället. skönt! (:
Satt uppe en stund, och även älsk kom hem. och sedan blev det sängen! ^^, .


Nu har jag varit uppe ett tag, och har ätit frukost, då jag är väldigt hungrig och har börjat äta det. duktig jag är va? (: hihi..  Och så har jag donat på lite här hemma och sådär. Nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen och göra mig i ordning. sedan blir det ner på stan och uträtta några ärenden! (:
Så på återseende senare. Puss o kärlek <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 8 februari 2012 15:36

Nu var det bra länge sedan jag skrev här faktiskt..Men det är bara för att jag håller på att få hjälp med den nya bloggen, så den är just nu under uppbyggnad. så därför jag inte dirket har någon lust i att blogga i denna.. men vad gör det då? :) hihi...

Av Louise - 3 februari 2012 20:48

Nu är det sådär länge sedan jag skrev igen! Skärpning Louise! :) haha! Men mycket har i alla all hänt sedan jag uppdaterade någonting sist! :) Älskade ungen Kim har fyllt ETT år, helt otroligt.. jag tyckte det var nyss Anna ringde och talade om...

Av Louise - 24 januari 2012 09:19

Vackan har rullat igång, och det med bravur! :) en mycket br start å denna veckan faktisk! :)Igår så kom Maja och Flippan hit och mös med oss, tog oss en promenad, mös på, snackade en massa skit och uppdaterade varandra i vad som hade hänt sedan vi s...

Av Louise - 21 januari 2012 15:16

Lördag redan, tiden bara springer iväg! Men just nu njuter jag av att det är helg igen och att jag får ha min stora älskling hemma också! inte bara lilla hjärtat. :) jag njuter med andra ord, man kan ju inte göra anna när man har sina underbara nära ...

Av Louise - 19 januari 2012 19:25

Den här gången tog det inte så himla lång tid inan jag var tillbaka, och tur är väl det. kanske går åt rätt håll. eller så är det bara en engångs grej. haha! ja vem vet? :) återstår att se helt enkelt... haha!Igår var en bra dag faktiskt, älskling oc...

Ovido - Quiz & Flashcards