Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Louise - 15 juni 2010 11:51

Yes I'm back!  


I söndags åkte jag, älskling, Fredrika och annso till söderhamn för att hälsa på bönan Tessan som jobbade! (:  mycket trevligt. passade även på att tvätta bilen, snacka skit och mysa. Så ja, kvälls äventyr är inte helt fel ibland ska ni veta! :D jag tycker om sådana där äventyr :D hihi.
Efter ett tag åkte vi hemåt i alla fall, och jag somnade på en gång! (:

Igår vaknade jag och tänkte - nej måndag! men det slutade inte så kan jag säga! det blev en väldigt bra måndag! Följde med tess till söderhamn, då hon hade lyckats glömma plånboken på jobbet, hämta den och denna dag tvätta hennes bil istället. :D haha! och sedan tillbaka till Bollnäs, hämta monica och ubbe, skjutsade mattias för att handla och sedan så åkte vi iväg och fixade en sak :D - wiiiiiie.. och sedan efter ett tag så åkte vi hem till Thomsson och mös där en stund med honom och Leo. riktigt mysigt. sedan skjutsade hon hem mig, och hon skulle till Lottefors ^^, ..  
Och efter det så satt jag bara hemma och mös för mig själv, och mådde hur bra som helst. (: även att jag pratade i telefon i stort sett hela kvällen. hann prata med Pappa, lillebror, Anna, mamma och ja. bara mös! (: <3

Imorse rindge klockan vid 7, och det vara bara att kliva upp, äta lite frukost och försöka piggna på sig ;P haha! var iväg på ett möte vid 8, och bokade även in ett nytt möte tills på torsdag. dock vid halv 3 denna gång :D haha. skönt att slippa kliva upp så himlans tidigt. och sedan så åkte jag hemåt! (:
nu sitter jag här, och måste alldeles strax åka iväg igen, fast denna gång ska jag ner på försäkringskassan och lämna in ett papper, ang mitt bostadsbidrag och sådär, som jag längre inte ska ha! :D haha!

Men ja, nu vet ni lite mer i alla fall. men nu måste jag äta lite lunch, så på återseende! puss o kärlek <3

Ovido - Quiz & Flashcards