Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Louise - 13 juni 2010 17:41

Hade tänkt och berätta lite mer om gårdagen faktiskt, så väntar lite med min lill ilska, eller tanke eller vad man nu kan kalla det? ja, jag vet inte!


Men ja, lördag var det ja! (:  klart ni är nyfikna! :D
Var ju som sagt ute igår med helt underbara flickor, det var hur kul som helst, om man bortser ifrån den dåliga musiken som spelades! . haha. men men!
när jag kom hem till Tess, så gjorde vi oss i ordning, satt och pratade lite, och fick reda på en massa saker som jag inte hade någon aning om förut, men det gör ingenting! för nu vet jag. och det är bara bra saker. och även några utav dom "byggde" på min lilla tanke i huvudet faktiskt. men det är sådant man löser. right? haha!
jag tänker nu, och förhandlar om det sedan! men lugn bara, It's just getting started! (:


Och efter ett tag så kom Ubbe upp och frågade om jag kunde skjutsa honom till Alfta, eftersom jag var nykter! och självklart. så åkte till Alfta en snabbis och fick med mig Monica som sällskap - mycket trevligt! :D

Efter det så var det tillbaka till Tess, satt ute på altanen: - spelade musik, sjöng, flummade oss, snackade skit, och ja bara mös med underbara flickor! (: jag kan säga att jag trivdes hur bra som helst verkligen! (:

Och när klockan började närma sig 12, så rullade vi neråt, först in på statiol för att köpa ciggisar, och sedan mot tranan! :D
Började såklart med dansgolvet, vad annars liksom? och jag säger bara följa john? någon som känner igen sig kanske?!   haha, det är ju så himlans genomskinligt så det finns inte. men men, vi andra får oss bara ett gott skratt, och det förlänger ju livet. inte sant? :D haha..
Runt kvart i 2 så bestämde jag och tess oss för att gå ut, och efter en stund kom även Jessica ut.. så vi gav henne väskan och sedan åkte vi mot max. (:


ja, sedan har ni hört hur slutet av kvällen var :D haha. men jag tänkte dock bjuda på lite bilder sedan gårdagen också :D


                    ....            

jag, fredrika, tess, jessica & Emelie      |   Tess, Jessica, fredrika (jag bakom)

                                ....         

Vad gör vi 3 egentligen? hihi                  | Tess och Jessica sjunger och dansar (:

  Jag och Tess (:   - ja vi är knäppa! but we like it, just like everyone else! :D  you can't do nothing else but love us! I know it bitches! (:


Ja, det var dom bilderna det :D hihi.. Jag har flera, men dom orkar jag inte riktigt ladda upp här, utan dom kommer väl på face lite senare! (: haha!
men nu blir det till att laga lite middag, och sedan vänta på att älsk kommer hem, och sedan att fredrika kommer till klockan 7. då bär det av mot söderhamn och hälsa på söttösen på jobbet.
Så på återseende!  Pease out! <3

Av Louise - 13 juni 2010 11:17

Nu har jag varken haft tid ork eller lust att sitta vid datorn och blogga så här kommer det en liten uppdatering, bara för att jag vet att ni är lite nyfikna! (: haha!

Fredag-
  Vi åkte hem till Andreas och Elin, fikade lite och bara hade det trevligt. och vid två tiden så åkte vi ner på stan. Då pojkarna ville gå in på fiskaffären, så vi bestämde oss för att kika på skor och lite annat, ni vet sådant som är roligare? ;p haha ! (:  Efter det så gick jag och älskling iväg och tittade på en sak, och nu har vi bestämt oss i alla fall, och det tycker jag är väldigt bra! :D hehe. Det är nu klart, så kan "sluta tänka på det" , eller någonting sådant i alla fall? haha.  Efter det så åkte vi till Willys och handlade, och det hade ju blivit jätte fint där inne. mycket bra. och mycket bättre nu än med hemköp :p hahaha! (:

efter det blev det en pizza, och sedan åkte vi hemåt. plockade upp allting och när kvällen började närma sig, så åkte vi ner på stan för att kika! men det var ju tvärdött, och ändå så tycker man att det borde vara lite mer drag, då dom för helsike tagit studenten/fått sommarlov m.m . men nej nej.
Träffade på Tess och Hannah en sväng också, kramades och snackade lite, och sedan så åkte vi hemåt. och slocknade på en gång ^^ haha!


Lördag- Vaknade av att älsklingen väckte mig, så det vara bra upp och hoppa och börja göra sig i ordning. (: skulle nämligen vara i edsbyn klockan två för att fika lite , då nutte fyllde 50 i tisdags! ;b .. så hämtade upp Ken, och sedan bar det iväg. vart kvar en stund, och sedan åkte vi hemåt! (:  Tog inte lång tid innan jag hade packat väskan och vi åkte till blomkransen för att hämta upp Emelie och sedan hem till Therese, där hon och Jessica var! :D mycket trevligt.
Efter en stund kom även fredrika! (:  Dom drack, dock var jag nykter, så jag fick köra dom istället! ^^, hihi.  Hamnade i alla fall till slut på tranan, lite dåligt drag dock i alla fall för att vara ganska mycket folk. Men sedan var det inte så himlans bra musik heller, det var bara någon bra låt ibland! ;p hahah! men men.

Synd bara att det inte blev så, då Tessan tydligen var hur pepp som helst! och det har varit rätt roligt, det erkänner jag! :D

Efter tranan så åkte jag och tessi till max och käkade lite, och sedan skjutsade vi hem 2 stycken till Ren, och sedan även vi hemåt. Robin kom och hämtade mig hemma hos henne, och sedan hem och slocknade på en gång - eller ja, efter att jag hade berättat om kvällen typ (: haha!


Söndag- Vaknade av att klockan ringde halv 10, och då var det bara till att kliva upp och plocka lite och sedan ner i tvättstugan! :D  så ja, det är vad min söndag kommer att bestå av, och sedan kanske man ska åka till söderhamn en sväng senare också, men bara för att hälsa på hjärtat tess som ska jobba - stackarn!
men annars åker jag fani mig inte till söderhamn om jag inte måste. nej nej ;P

men nu ska jag ner i tvättstugan igen, så på återseende senare när jag måste skriva av mig lite frustation. så Puss o kärlek så länge <3

Ovido - Quiz & Flashcards