Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Louise - 8 juni 2010 22:53

Härliga tisdag, min dag har verkligen varit hur bra som helst! (:


började med att jag blev väckt första gången utav att en hund hoppade upp i sängen vid tre imorse, men efter det lyckades jag somna om. men då ringer älsklingens väckarklocka vid tio över fyra! så då blev man ju vaken igen. hua!  
men sedan blev man väckt ytliare en gång vid halv 8, då det var hundarnas tur igen. då var det dags för en liten kiss promenad. hihi. och efter det gick jag inte och la mig igen, kändes så himlans onödigt! så jag gjorde mig i ordning, åt frukost - hör och häpna! jag är numera hungrig på mornarna! helt otroligt, jag vet! men jag åt i alla fall. och så efter det så tog jag med mig dom två små djuren och hoppade in i bilen och åkte mot Järvsö (:

hem till Mathilda och lillprinsen Theo.. hur underbart som helst..
Har hjälpt henne och packa en massa kartonger, jag som trodde jag var klar med kartonger på ett tag? men nej då, man ställer ju upp för sina vänner såklart! allt för dom.   men hon ska ju flytta i alla fall, så har packat, snackat skit, blivit bjuden på lunch, myst med sötungen och lekt en massa och även hunnit med en bra promenad - vi alla 5 (: hihi. riktigt mysigt..
Kikade på unga mödrar och efter det så åkte vi hemåt. ;p   Lagade lite middag och så mös vi i soffan! men sedan var vi tvugna att åka till rengsjö en sväng och hjälpa Steven, och sedan så passade jag på att träffa sötögat Zenita såklart! (:  kan ju inte undgå det när man är där liksom - nej nej! :D


och så har jag även hunnit med att ringa till bästaste Anna Wallberg - hjärtat! <3

och det blev ett samtal på 47 minuter, och det mina damer och herrar är inte helt fel ska ni veta! som jag älskar den människan! hon förstår mig genom att bara höra mitt tonfall - precis som det ska vara!:D men på torsdag kommer hon äntligen hit, wiiho! :D


Men nu är det så att jag ska krypa ner i säng ytligare en gång då jag är alldels slut efter denna dag! var uppe alldeles för tidigt idag ( och alldeles för många gånger! ) och har varit sysselsatt hela dagen och ja, fullt ös helt enkelt! men som sagt. jag klagar absolut inte - snarare tvärtom, jag älskar det! <3

Så på återseende imorgon! Godnatt, puss och kärlek <3

Ovido - Quiz & Flashcards